Gelecek misin, yoksa sildin mi?
Tek bir söz söyle, bitti mi sahiden kalbinde?
Gözlerindeki sevgi bitti mi?
Kalbinde ki aşk gitti mi?Sahi ne zaman biteceksin kalbimde? Gelmiyorsun! Sesine de hasret bıraktın, yüzüne de... Bir de en çok acıtan yokluğun değil, yaşayamadıklarımız aslında. Yaşadıklarımız harikaydı, yaşayacaklarımız mükemmel olabilirdi, sen bir kalemde silmeseydin eğer. Sevmek ayıp değildi, neden susturdun kalbinin dilini? Söyleyecekleri vardı kalbime çünkü kalbimin buna ihtiyacı vardı... Evet çok ağladım ardından kabul ediyorum ama gittin diye değil, bizi yaşayamadıklarımızdan mahrum ettin diye. Evet çok acıdı kalbim, sustun diye değil gözlerini kaçırdın diye. Ben gözleri gülen bir adama aşıktım, ben bakınca içimi ısıtan adama aşıktım. Ben gitmemeye yeminler eden adama sevdalıydım. Kırıldım, paramparçayım. Sebebi o gözlerin başkasına gülümsemesi, sebebi o gözlerin başkasının içini ısıtması, sebebi başka bir tene gitmiş olman. Özlemedim diye kandırmayacağım, çok özledim. Hasretin kalbimden intikam alıyor ama sen yine de gelme... Bir başka bakar o gözlerin bu sefer, içimin buz tutma sebebi olursun... Sen başkasına dokunduğun o ellerinle dokunma bana, bu sefer solar gider bedenim ellerinde...
"Nerdesin demeyeceğim sevgili, kiminlesin demeyeceğim...
Kırgınım sadece, yaşayamadıklarımızın yasındayım, sen başka tenleri yaşatırken sevginle, öleceğim günü bekleyeceğim..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAHVE KOKULU ADAM ✔
PoesíaSiyaha aşıktı kadın, bu yüzden tüm renkleri siyaha boyadı... •Yazdıklarımın hepsi şahsıma aittir. İzinsiz herhangi bir yerde paylaşılırsa hakkında yasal işlem başlatılacaktır.