Част единайсет

474 53 2
                                    

Гледната точка на Куки

Да вярвам ли какво стана току що?Та той ме целуна!И разкри чувствата си!По-щастлив не мога да бъда!Целувките продължиха дълго време,но знаех,че Тае иска нещо повече от това...но бях нервен и продължавах с целувките.
-Ммм,Куки,защо ме караш да те искам толкова-измънка той,пъхайки ръцете си под блузата ми.Изтръпнах,не знаех какво да правя.Да го спра ли,или просто да се наслаждавам на момента.С едно движение,блузата ми си намери мястото на пода.
-Някой казвал ли ти е,че тялото ти е изгарящо секси-прошепна той.
-Ти си първият,който го вижда-казах аз,вече по-червен от домат.
-Радвам се да го чуя.-каза той,усмихвайки се.
-Аз съм само твой-казаха аз.
Туй пък от де се зе пък?!О,да,винаги съм искал да го кажа😅
-Винаги съм искал само това-каза той,като ме бутна да легна назад.Усетих меката мебел под мен,усетих и пухкавите му розови устни да шарят врата ми,оставяйки една средноголяма смучка.Явно ме маркира като своя собственост.Всички мои мечти...се сбъдваха в този момент.А явно и неговите скоро.Като гледам на къде вървят нещата,няма да се измъкна,не че искам.Усетих как слиза надолу,толкова бавно,толкова нежно,захапвайки кожата ми тук таме.Така ме влудяваше,или иначе казано,възбуждаше ме.Усетих,че панталона ме стягаше,дано да не забележи.Дори не разбрах кога е стигнал до леко появилите ми се плочки.
-Някой май се е възбудил,а?-попита той,усмихвайки се.
~Мамка му~казах си аз.
Да помогна ли?
Що за въпрос,естествено,че искам.
Преди да кажа и едно "да"дънките ми вече си бяха намерили мястото на земята.Той погледна ококорено.
-Брей,зайче,много си възбудено-засмя се той.
-Това със заека от къде пък дойде-попитах наципено аз.
Той се надвеси до мен и ми даде кратка целувка.
-Правиш муцунки като зайче,а и предните ти зъбчета са като на зайче-усмухна се той.Сега ако ме извиниш,имам работа да свърша една работа.
Казвайки това,той слезе с целувки надолу.След секунди усещах студените му ръце по члена ми.Всяко едно негово докосване бе последвано от един мой стон.
-Ааах,В...Ви-стенех аз.
-Винаги съм искал това-каза той,лапвайки цялото ми мъжество.
Аз се преивах и стенвх от удоволствие,а той продължаваше с действията си.Накрая свърших в устата му,а той доволно преглътна.
-Сега...какво ще иска моето зайче?-попита той.
-Иска своето извънземно в него-казах аз,усмихвайки се мазно,както и той след като разбра моето желание.Започна да разкопчава колана си,но аз го спрях.
-Какво има?-попита учудено.
-Не искам да се преуморяваш,позволи на мен-преди да разбере какво исках да кажа,продължих това което бе почнал.Дънките му бързо си намериха мястото близо до мойте,на пода,както и боксерките.Щях да хвана мъжеството му,но той най-нагло ме бутна да легна.
-А,а,а,от тук,вече съм аз-каза той,поклащайки показалец.
Хвана ме за кръста ми ме придърпа по-близо до него.Аз увих краката си около неговия кръст,а ръцете ми си намериха място на врата му.
-Готов ли си?-попита той.
-Д...да-казах неуверено.
-Ако не искаш,мога да изчакам-каза Ви.
Замислих се над офертата,но знаех,че той няма да е щастлив,а и това бе момент,който трябва да се запомни.
-Искам те,давай,направи го-почти извиках.
-Както каже,сладък-след изреченото,вкара цялата си дължина в мен.
Извиках,болеше и то много.
-Ааа,Ви,болии-крещях аз.
Той ме прегърна и целуна.
-Скоро ще спре,потърпи-каза той.
Повярвах му и заглуших крясъците си.Беше прав,след още няколкп тласъка,болката изчезна.Появи се едно така приятно удоволствие,особено след като стигна онова специално място.
-Давай Ви,аах,давай-виках аз.
Той забърза.
-Куки,ще свърша-викаше с мен,но преди да го каже,вече бе свършил надълбоко в мен.
Изморени и целите зачервени се отпуснахме на дивана.
-Е,хареса ли ти?-попита Ви.
-Беше невероятно!-не лъжех,беше наистина прекрасно.
Той ме прегърна и целуна.Аз отвърнах.Момента беше,незабравим.

--------------------

Е,хора,най-сетне смут с тях,а😁Щастлива съм,че ги събрах💞дано ви е харесала главата,а и самата история.Сигурно скоро ще идва края на тази за това започнах нова,която ще побликувам след края на тази,може би.Е,до скоро💛💛💛💛💛💛💛

I just want to be mineWhere stories live. Discover now