Гледната точка на Куки
-ДжънгКук,може ли да останеш замалко-каза Джимин.
Погледнах към Ви,изглеждаше леко изнервен,но как да кажа не,на учител.
-Да,разбира се-казах аз.Ви,чакай ме на двора,след малко идвам.
-Добре...-измрънка той и излезе.
-Какво има господин Парк.Гледната точка на Джимин
Най-сетне останах с тази малка прелест,и то на саме.
-Какво има господин Парк?-попита той.
Този ангелски глас,просто си проси да...
-Ами,впечатлен съм от това,че отговори на помти всичките чи въпроси,а да не кажем и всичките-казах аз.
Той се изчерви.
-Хах,ами,просто,обичам историята-каза той,засрамено.
-Личи си...-казах аз с по-дълга нотка.
-Има ли нещо друго господине?-попита той.
-Ам,не,просто си ми доста симпатичен,искам да те опозная по-добре,стига да може.-ще се гръмна,прекалено директен съм.
-Ами...не мисля,че е...-каза той притеснено.
Супер,браво Джимине,стресна го.Сега се замислих така и така е стреснат,какво да губя.Хванах го и го приклещих между мен и стената.Чу се лек стон на болка,малко по-силно го блъснах.(ако не си го представяте се сетете за boy in luv как Джин блъска момичето😂)
-Но искам да те опозная по онзи друг начин-казах аз,минавайки с ръка по тялото.Той изтръпна,явно аз съм първия който го докосва,това е или сън,или дар от природата.Той бе съвършен във всяко едно отношение.Как онзи Ви досега не му се е нахвърлил?Или...да не са заедно?
-К...какво правите?-попита той,стреснато.
-Ти и онзи Ви...заедно ли сте?-попитах аз.
Той се ококори,но изненаданото му лице бързо придоби тъжната си маска.Той заплака!
-Хей,хей,не плачи,няма да ти сторя нищо.-опитах се да го успокоя.
Той ме прегърна,а аз все още изненадан,просто отвърнах.
-Не е заради вас...-каза той.
-Тогава защо се натъжи?-попитах аз.
-Заради това,което казахте,за мен и Ви.-каза той,а риданията му се усилиха.
-Значи...го харесваш?-попитах аз.
-Да...и то от много дълго време,много боли.-при тези думи ме прегърна още по-силно.Нямам други приятели освен него и на никого не можех да споделя,благодаря ви,че ме изслушвате господин Парк-каза той.
-Наричай ме Джимин.Вече си имаш нов приятел-казах аз.
-Благодаря,Джимин хьонг-каза той.
-Но,Куки,има още нещо...-казах аз.
-Какво е то?-попита той.
-Аз също те харесвам-супер,как го изръсих само.
-А...аз,не знам какво да направя-заекна той.
-Ще се опиташ ли да отвърнеш на чувствата ми?-попитах аз.
-Не мога,аз обичам Ви...-каза той.
-Имам сделка за теб...-казах аз.
-Каква...?-попита той.
-Нека се престорим,че имаме връзка,така ще го накараш да ревнува и може би ще се осмели да ти разкрие чувствата си-казах аз.
-Звучи добре...но ти какво печелиш и от къде знаеш,че ме харесва?-попита той.
-Времето,което ще прекарам с теб,докато се преструваме на гаджета-казах аз.А и го виждам как те гледа,как се усмихва когато говориш,как се притеснява и ядосва,когато си около друг.
Знам,че няма да е истинско,но все пак е по-добре от нищо,а и кой знае,може да ме заобича с времето.
-Добре,съгласен съм,и може да си прав.-каза той.
-Супер...е,върви при него-казах аз.
-Добре,чао Чим Чим-каза той.
Ооо,вече и прякор имам.
-Чао,Куки-казах аз.
Той постави една целувка на бузата ми и излезе.Хванах се за мястото на което ме целуна,имам чувството,че ще умра.Гледната точка на Куки
Да,знам какво правя и че е грешно,но само така ще разбера дали Ви ме обича.Да,целувката беше пресилена,но както и предполагах Ви ни е наблюдавал и беше бесен когато изляох.
-В...Вие,заедно ли се?-попита той.
-От кога ни гледаш?-попитах аз.
-Видях само как го...целуна-каза той.
Пфу,добре,не е разбрал за плана.
-Да,заедно сме,проблем ли е?-попитах аз.
-Н...не,не е...-прошепна той.
Държи се странно.Ами ако наистина изпитва същото като мен?
-Хайде да ходим да ядем,умирам от глад-казах аз.
-Добре...-отвърна той.*************
Хейо,ето нова глава и на тази боза.Дано ви хареса💖комент и вот(не си го прося,нее😂😂)Не,сериозно,всеки да прави каквото иска,аз се радвам,че въобще се чете тая простотия💙
YOU ARE READING
I just want to be mine
Hayran KurguЕдна история за две момчета,приятели от хилядолетия изпитват едни и същи чувства,но и двамата ги е страх да признаят.Дали някой от тях ще се осмели да ги разкрие,ще разберете скоро❤️