Част пета

427 55 7
                                    

            Гледната точка на Куки

Последното което помня бе,че гледах албума със снимки на мен и Ви,после всичко ми е мъгла.Събудих се.Бях на легло.Явно Ви ме е сложил на него.Имах страхотен сън,за жалост бе само сън.Признах на  Ви,направихме го и беше мой,но уви,всичко бе сън.Усетих нещо студено на челото си.Явно Ви ми беше сложил лед.Без да искам го избутах от челото си и падна с трясък,явно бе наскоро сложен,тъй като не се бе разгопил.Имах чувството,че ще пробие пода.Чух стъпки,Ви идва.Бързо затворих очи и се направих на заспал.

       Гледната точка на Ви

Чух нещо от стаята в която бе Куки.Дано да се е събудил.Както вчера разглеждахме албума той припадна.Много се притеснявам за него,та той ми е всичко.Качих се по стълбището до неговата врата.Отворих я тихо.Та той спи...тогава какво падна?Погледнах и видях,че ледът,който стоеше на челото му е паднал.Явно се е хлъзнал по челото му.Как не се е събудил?Ах,Куки,спиш като пън.Стоях като вцепенен,бе толкова красив като спи,но трябваше да изляза от стаята,за да не направя същата грешка като преди.Не исках да го целувам докато спи,защото може и да не изпитва същото.Но както бях намислил да отида към вратата,аз тръгнах към него.Какво ми става?Докато се усетя,вече бях над него,държейки бледото му личице.Не мога вече да издържам....

         Гледната точка на Куки

Усетих как идва към мен.Движеше се бавно и несигурно.След малко не чувах и не усещах нищо,докато две топли ръце не обхванаха лицето ми.Лицето му бе на милиметри от моето,усещах дъхът му да гали вратът ми.Изведнъж той...ме целуна....Това е сън Куки,това е сън!Не,не беше,този път не беше!Какво да правя,той ме целува,да му отвърна ли?Не ми достигна смелост и не отвърнах.Той се отдръпна.
-Куки...обичам те,винаги съм обичал теб и само теб-това истина ли беше което чух?Истина беше,моя Ви ме обича!След като излезе на лицето ми се появи една широка усмивка.Не мога да повярвам,той ме обича,трябва да направя нещо,но какво?
Дълго стоях и мислех какво да правя.Ако му кажа,че и аз го обичам и станем гаджета,приятелството ни щеше да бъде заложено на карта.Не исках да го загубя,за това реших,че ако ще става нещо да го изчакам той да направи първата крачка.Станах от леглото и тръгнах към кухнята.Не намерих Ви,но видях палачинки,стоящи на масата.Усетих как стомахът ми закъркори.Ама разбира се,та той няма угода тоя стомах.Огледах се и тръгнах към палачинките,но шестото ми чувство ми подсказваше,че това е капан.Не му обърнах внимание,което вероятно си бе греша.Тъкмо докоснах една от добре ухаещите палачинки,чух до болка познат глас да крещи с цяло гърло.
-Огъън!
Усетих студената вода по мен.Ви ме стреляше с воден пистолет.Ах,това лапе,ще го пречукам(хах,двойно значение😏😂)
-Ви,простак такъв,ела ми тука!-изкрещях аз.
-Ела и ме хвании.-смееше се той,докато аз го гонех из цялата къща,но не можах да го стигна.Но съдбата бе на моя страна.Тъй като той си бе спънат по природа както бягаше залитна.Ускорих темпото и го хванах преди да тупне на земята.Позицията ни бе доста интересна.Бях го хванал с едната си ръка през кръста,а другата някакси застана на задникът му.Как исках да стисна този стегнат задник...
-Хванах те.-казах аз,смееки се,лукаво.
-Хах,да.Малко на неподходящо място ме държи дясната ти ръка,но не се оплаквам.-каза той като се хилеше като хиена.
-О,извинявай,и е лявата ми ръка умнико.-казах аз,като му помогнах да се изправи.

********************

Е,хора,гадно е,че е било сън,но ако се съберат толкова рано няма да е интересно👌та,не знам кога ще кача следващата глава тъй като се очертава да ми вземат тела(заради даскалото ест.😒)ама да не ви занимавам.Още веднъж честит рожден ден на сладкия ни Чим Чим💝💝💝💝💝
П.п-Знам,главата е тъпа и кратка,сори😭😭

I just want to be mineWhere stories live. Discover now