Част дванайсет

467 53 6
                                    

Гледната точка на Куки

Събудих се от болки в гърба,защото заспах на дивана.Сетих се за това,което стана.
-Ами ако е сън?-запитах се аз.
-Не е сън глупаче-каза Тае.
-Тае...наистина ли го направихме,наистина ли сме заедно?-питах въпрос след въпрос,вече на път да заплача.
-Разбира се,Куки!Ела-той ме придърпа и сля устните ни.Отвърнах на целувката.
-Никога не съм бил по щастлив-казах аз,а една сълза се спусна по бузката ми.
-И аз,Куки-каза той.
Един час прекарахме в прегръдки,целувки и сладки приказки,но естествено гладния му стомах се обади.
-Гладен ли си,сладък?-очевидно бе,че е гладен.
-Мда,малко-засмя се той.
-Сега ще ти сготвя нещо,само да се облека-казах аз,но ръката му ме спря.
-Защо ще се обличаш,така си си супер-намигна ми той.
-О,извратеняк такъв,няма да готвя гол-скръстих ръце.
-Ох,добре-нацупи се той.
-Не се цупи дее-целунах го по бузата.
-Добре,няма-хвана ме и ме целуна по устните-Но ще ми се реваншираш довечера.
-Разбира се-намигнах аз.
Отидох в стаята си и се облякох.Слязох долу и се заех със закуската.Реших да направя яйца.Счупих няколко яйца в нагрятия тигана и почнах да бъркам.Много бавно ставаха,което ме изнерви.Както приготвях яйцата,усетих две ръце да се увиват около кръста ми и стройно тяло да се притиска в мен.Няма кой друг да е,освен Тае.Несъзнателно се усмихнах.
-Мирише добре-прошепна Тае в ухото ми като леко го облиза.
-Ммм,Тае,не сегаа-засмях се аз,защото ме гъделичкаше.
-Сладък си,когато се кикотиш така-шептеше ми той.
-Тае,ммм,спри,яйцата ще изгорят-казах аз,стенейки.
-Ммм,добре,ще те оставя,засегаа-захапа и засмука мекото на ухото ми.
Аз само изстенах,докато не го пусна,а и самия мен.Честно,липсата му се осети,след като ме пусна.Спрях котлона и сипах яйцата в чиния и ги занесох на Тае.
-Заповядай,сладък-казах аз.
-Благодаря ти,зайо-отвърна ми той,а аз се усмихнах и леко засрамих.
-Ммм,много са вкуснии-усмихна се той.
-Радвам се,че ти харесват.-отвърнах с усмивка.
-Ела и ти да си хапнеш-подкани ме той с показалеца си и една мазна усмивка.
Аз като с магия отидох и седнах до него.Повдигна вилицата с парченце яйце към устата ми.
-Кажи,ааа,сладък Куки-каза той.
-Не ме глези като бебе-кръстосах ръце аз.
-Но ти си по-сладък и от бебе,ще те глезя,когато си искам-каза той-сега отвори уста.
Аз я отворих послушно,а той вкара вилицата с яйцето.Мога да кажа,че съм се справиш добре.
-Ммм,браво на мен-казах аз,подсмихнат.
-Да,браво на Куки-каза Тае с усмивка до уши.
-Как не ми се ходи на училище-измрънках аз.
-И на мен-измрънка Тае с мен-Между другото,какво ще правиш с Джимин?
Е точно това ли трябваше да пита.Не трябва да разбира кви сме ги вършели и за онзи план.
-Ще скъсаме сигурно,знам,че ще ме разбере,а и с него не ми е така приятно както с теб-усмихнах се аз,а след думите ми и той.
-Обичам те,Куки,знаеш ли?-каза той като се настани отгоре ми,започвайки да ме целува.
-Ммм,знам,защото и аз теб-отвръщах на целувките.
Целия ден прекарахме заедно,просто не можех да издържам без него,без да го докосна,без да го целуна,не можех!

------------------

Знам,знам,много скучно и постно,но следващата ще се постарая да е по-добра
Лове гайс,благодаря,че четете бозичката ми❤️💝💖💘💘💜💚

I just want to be mineWhere stories live. Discover now