POV: Niall
Ik kijk nog een keer naar mijn mobieltje. Maar het is echt waar wat er staat. Je moeder is hier Niall, ze is zomaar op komen dagen.. Ze wil bij jou zijn, nu hier.. Je zult schrikken maar, je moeder wil niet verder zonder jou.. Xx Louis je big neef! Ik kijk nog eens op het scherm en nog eens. Maar de letters veranderen niet. Nee nooit. Ik moet naar mijn moeder toe! Hoe dan ook! Ik trek mijn jas aan en spring in mijn schoenen. Ik voel mijn hoofd bonken van de pijn en ik heb het gevoel alsof ik elk moment kan overgeven. Toch trek ik me er niks van aan. Ik wil niet nog een ouder verliezen! Ik wil de gang oplopen, maar ik word tegengehouden door een zuster. 'Hey Niall hier blijven! Waar was je van plan naar toe te gaan'? Ik zeg niets en probeer de zuster weg te duwen. Ze houd me te stevig vast, dus geef ik het op. Een mislukte poging. De zuster legt me op bed neer en gaat bij mijn voeteneinde zitten. 'Niall waar wou je naartoe'? Vraagt ze nu op een rustige manier. 'Naar mijn moeder, laatst heb ik mijn vader verloren.. En mijn moeder wil niet verder zonder mij! Straks zijn allebei mijn ouders weg'.. De zuster kijkt me bezorgd aan. Inmiddels stromen de tranen over mijn wangen. De zuster duwt mijn hoofd tegen haar borst. 'Rustig Niall, ik weet zeker dat je moeder jou dit niet aan doet.. Echt niet, ze houd zielsveel van jou'. Ik kijk naar de zuster en ze knikt. Ik sla een diepe zucht, dan moet ik het maar geloven...
2 WEKEN LATER!!
Ik pak de laatste spullen in. Dokter Bart komt lachend de kamer binnen. 'Wat ben je Hyper Nialler'. Ik kijk hem aan en lach dan. Gelijk spring ik weer op mijn bed. Ik kan gewoon niet geloven dat ik voor 1 maand naar huis mag! De vorige uitslag was prima! 10 minuten later komt Louis de kamer binnen. 'Niall! Ben je er klaar voor'? Ik knik en spring in zijn armen. Ik druk hem stevig tegn me aan in een dikke knuffel. Dit voelt zo lekker, zo veilig en warm. Niet lang daarna komt Paul ook. 'Hey jongen! Wat hebben we je gemist! Ga je mee'? Ik knik en spring ook in zijn armen. Niet lang daarna ben ik eindelijk terug in de opvang. Weer lekker met de jongens, verder met de band! Heerlijk! Het eerste wat ik doe is koekjes eten! Die lekkere wafels, die heb ik zo erg gemist! Dan laten de jongens een nieuwe singel horen, een singel die ze helaas zonder mij hebben bedacht. Maar ze zijn het erover eens dat ze denken dat ik het super mooi zing! Al gauw zit de tekst in mijn hoofd gestampt. 'Youtube filmpje jongens'? Vraagt Paul half lachend. We beginnen allemaal te juichen. Snel klimmen we op het podium en beginnen te zingen. 'Hier is onze nieuwe singel One thing'! Roepen we in koor, dan beginnen we te zingen. Ik vind dit een heerlijk nummer...
I've tried playin' it cool, but when I'm lookin' at you
I can't ever be brave, 'cause you make my heart race
Shot me out of the sky, you're my kryptonite
You keep me makin' me weak, yeah, frozen and can't breathe
Some things gotta get loud
'Cause i'm dying just to make you see
That I need you here with me now
'Cause you've got that one thing
So get out, get out, get out of my head
And fall into my arms instead
I don't, I don't, don't know what it is
But I need that one thing, yeah
You've got that one thing
Now I'm climbing the walls, but you don't notice at all
That I'm goin' out of my mind, all day and all night
Some things gotta get loud
'Cause I'm dying just to know your name
And I need you here with me now
'Cause you've got that one thing
So get out, get out, get out of my head
And fall into my arms instead
I don't, I don't, don't know what it is
But I need that one thing
Get out, get out, get out of my mind
And come on, come into my life
I don't, I don't, don't know what it is
But I need that one thing, yeah
You've got that one thing
You've got that one thing
Get out, get out, get out of my head
And fall into my arms instead
So get out, get out, get out of my head
And fall into my arms instead
I don't, I don't, don't know what it is
But I need that one thing
Get out, get out, get out of my mind (out of my mind)
And come on, come into my life
I don't, I don't, don't know what it is
But I need that one thing, yeah
You've got that one thing
Paul klapt en laat ons het filmpje zien. Niet lang daarna staat hij erop. 'Goed jongens kom eens voor me zitten, ik wil ergens met jullie over praten'. De manier waarop hij het zegt, zegt genoeg. Er gaat iets fijns gebeuren. 'Binnenkort is er een dag dat het beter gaat met de oorlog. Zondag mag niemand vechten, dan is het verboden. Daarom is het dan de goede dag om de eerste clip op te nemen voor Whats makes you beautiful'! Ik weet niet wat ik hoor, ik voel me trots, blij en stoer! Onze clip. 'Geweldig'! Ik vlieg Paul om de hals. 'Maar ik ben nog niet uitgesproken.. Niall, Louis had je een bericht gestuurd over je moeder. Je moeder is hier'! Paul wijst naar de deur. De deur gaat open, dan verschijnt er een heel bekend gezicht. 'Mama'! Ik ren naar mijn moeder en vlieg haar om de hals. 'OH Niall Jongen! Wat heb ik je gemist'! Zegt ze half huilend. De tranen stromen inmiddels over mijn wangen, van blijdschap en ontroering. 'Mam, ik hou van je'! Mijn moeder drukt een kus op mijn wang. Na een tijdje knuffelen loopt ze naar Louis. 'Dag jongen, ook jou heb ik ontzettend gemist'. Ze geeft Louis een knuffel. Als ze iedereen gedag heb gezegd kijkt ze weer naar mij. 'Niall waarom ben je zo ziek'? Spontaan begint ze te huilen. Ik kan nooit tegen huilende familie leden dus ik doe precies hetzelfde.
Ik zwaai naar het busje waarin mijn moeder wegrijd door de knallen van kogels en bommen. Ik zucht, dit was een mooie dag.. Hopelijk is het morgen nog mooier en stopt de oorlog ineens! Dat zou geweldig zijn! Dan is het zover en ga ik naar bed.. Elke dag weer hoop op een mooie dag..
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hi, alles ok?? Bij 2 votes en 2 comments ga ik door!! xx (oja binnekort komen er audities xx)
JE LEEST
Niall's oorlog. (VOLTOOID)
Fanfiction''How a war could change your life'' ©rosesformendesx 2013