Hoofdstuk 23

250 25 1
                                    

POV: Niall

Met z'n alle zitten we rond de keukentafel. Het filmpje is binnen, een bepaalde groep heeft hem voor ons op youtube gezet. We gaan hem nu voor het echt bekijken. Ik ben bloednerveus, maar ik vind het ook geweldig! 'Paul schiet nu eens op, ik wil dat filmpje zien'! Paul komt aanrennen met een bak chips. 'Sorry jongens, maar we moeten er wel een feestje van maken'.  Paul zet de bak chips op de tafel neer. 'Paul kom op, of ik doe het'! Louis strekt zijn arm naar de computer. Paul duwt hem weg waardoor ik in de lach schiet. Eindelijk typte Paul het woord in: Youtube. Dan zoekt hij op: One direction whats makes you beautiful. Al snel verschijnt het filmpje in beeld. Ik sla een arm om Louis heen. 'Oh Louis, ik vind het zo spannend'! Fluister ik in zijn oor. Hij geeft me een kleine kus op m'n wang. Ik voel dat ik ga blozen dus kijk ik gauw een andere kant op. Het filmpje start. Het is een prachtige video. Als het filmpje af is gelopen geef ik iedereen een high-five. Het is geslaagd! Het is helemaal goed gegaan, en we hebben een prachtig resultaat! 'Jongens, ik ben zo trots op jullie'! Paul geeft ons allemaal een knuffel. Ook de meiden geven ons een knuffel. Ik ben zo blij dat niemand meer boos op ons is. 'Jongens we gaan lunchen'! Ik kijk Paul raar aan. 'Paul dit is nu de eerste keer in mijn leven dat ik geen trek heb, ik heb net chips op'! De andere jongens knikken instemmend. Paul wrijft bedenkend over zijn hoofd. 'Oké we eten geen brood, we eten later op de dag wel iets'. Ik knik en lach vriendelijk naar Paul. 'Tafelvoetballen met z'n alle, ook de meiden'? Vraagt Louis terwijl hij met z'n ogen langs iedereen gaat.  Ik knik, 'wie doet er mee'? Iedereen steekt zijn vinger op, ook Paul. 'Oki, de jongens tegen de meiden en Paul is scheids'! Iedereen is het er mee eens. Dus gaan we beginnen. De meiden aan de ene kant van de voetbal tafel en de jongens aan de andere kant. Dan beginnen we te spelen. Met mijn poppetje schiet ik de bal naar het meidendoel. Maar de meiden komen in de aanval en ze scoren! 'Nee, Paul doe iets'! Roept Louis, hij doet alsof het de grootste ramp is alel tijden. Paul schiet in de lach als zijn telefoon gaat. 'Paul niet opnemen, eerst fluiten'! Roept Louis. Maar Paul schud zijn hoofd. 'Sorry Louis, het kan belangrijk zijn'. Paul pakt de telefoon op en loopt ermee naar de gang. 'KOm we spelen gewoon verder, zonder scheids maken we de meiden ook wel in'. Mompel ik. Louis knikt en de wedstrijd gaat verder. Ondertussen staat het 8-6 voor de mieden als Paul binnekomt. Zijn gezicht staat blij. 'Kom Paul we moeten de meiden verslaan'! Roept Louis zonder op te kijken, alsof hij voelt dat Paul er is. 'Jongens eerst is er iets wat ik jullie wil vertellen'. Ik stop met tafelvoetbal en loop naar Paul. 'Wat dan Paul'? Hij krijgt een enorme glimlach op zijn gezicht. 'Binnenkort mogen jullie terug naar huis'. Zegt hij zacht. Ik kijk hem met openmond aan. 'Yes'! Ik spring een gat in de lucht en spring in de armen van Louis. 'Louis we mogen naar huis! Wij samen'! Louis knikt en krijg tranen in zijn ogen van blijdschap. ''Niall geweldig'! Zegt hij terwijl hij zijn lippen op de mijne drukt. Ik kijk hem aan in die prachtige ogen van hem. 'Louis ik hou van je'! Zeg ik terwijl ik een kus op zijn lippen druk. 

We zijn bijgekomen en Paul heeft taart gekocht. Het is heerlijke slagroomtaart en voor Louis een worteltaart. Dat is waar ook! Het feestje voor Louis! Ik vloek in mezelf. Hoe kan ik dat vergeten? Ik fluister het in Liam's oor die het doorverteld aan Paul. Kijk glimlacht naar me. 'Louis wil je even boodschappen doen'? Vraagt hij. Louis knikt. 'Ja leuk'! Hij springt op. We horen de deur dicht klappen en weten genoeg. Louis is weg. 'Wat waren jullie dan van plan jongens'? Ik leg het hele idee uit. 'We wouden een wortelkparty voor Louis bedenken. Omdat hij zoveel voor me heeft gedaan'! Paul kijkt me knikkend aan. 'Dat is een goed idee Nialler. Ga jij even achter de laptop zitten. Bestel alles wat met wortels te maken heeft, als het maar binnen de 600 euro is'. Ik kijk hem stomverbaasd aan. ''600 euro'? Paul knikt. 'Het is voor Louis'. Ik knik en ren naar de laptop en zet hem aan. Eerst bekijk ik nog eens het filmpje whats makes you beautiful. Mijjn ogen vallen op de aantal kijkers van het filmpje. 'Jongens! Kom eens kijken'! Roep ik door de grote hal. Gelijk stormen er mensen op me af. 'Wat'?! Vraagt Paul. 'We hebben meer dan een miljoen kijkers van ons filmpje'! Paul begint te glunderen. 'Wow Niall'! 

Ik surf wat rond op internet. Als hij aan het laden is kijk ik door het raam naar buiten. 'Shit Louis komt eraan'! Roep ik naar Paul. Hij schrikt op en gooit zijn krant op de grond. Hij rent de gang binnen. Net op tijd voor Louis. 'Hey Louis, wil je misschien nog wat doen? Eventjes naar die feestwinkel hier een paar kilometer vandaan. Daar moet je nog 2 taarten kopen'. Hoor ik Paul zeggen. 'Oké'! Roept Louis terwijl de deur weer dicht valt. 'Net op tijd jongens'. Zegt Paul die de kamer weer binnenkomt. Ik knik en opgelucht ga ik verder met rond kijken op internet. Ik zie heel veel wortel dingen:"Een worteltaart, een wortelpak, wortelfeest hoedjes, een heerlijk wortel menu, wortelgordijnen en nog veel meer'! Ik bestel het allemaal. Tot ik op 586 euro zit. Dan stop ik met bestellen en sluit de computer af. 'Paul alles is besteld'. Paul geeft me een high-five. 'Morgen ochtend word het bezorgd dus allemaal je wekker op 6 uur zetten. En maak Louis niet wakker'! Waarschuwt Paul. Iedereen knikt behalve Zayn.. 'Paull, ik wil slapen'. Zegt hij sloom. Ik schiet in de lach. 'Jammer dan Zaynster'. Zayn werpt me een nepboze blik  toe. Morgen is het feest voor Louis en daar ga ik ook een feest van maken. Paul geeft me een telefoon en zegt dat ik Louis moet bellen om te zeggen dat het niet meer hoeft. 

ik: Hey Lou! Waar rij je?

Louis: Ik ben bijna bij de winkel!

Ik: Oh, dan mag je omkeren *grinniken*.

Louis: Hé Waarom'?

Ik: Paul heeft zich vergist. Hij heeft net nog 3 taarten gevonden!

Louis: Oh nee! Doe me dit niet aan Niall! Zeg dat het een grap is! Het is een lange reis geweest!

Ik: Sorry Lou, keer maar om.

Louis: Oh, oke dan. Ik keer nu om. Ben over een uurtje thuis *zuchtend*

Ik: Is goed hoor. Sorry voor het ongemak!

Louis: Geeft niets Nialler. bye

Ik: Bye

*opgehangen.

Ik begin te lachen en geef Paul een high-five.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hier is jullie beloofde korte hoofdstuk,. Sorry wist niets te bedenken!! Hopelijk vinden jullie het toch leuk. Bij 10 comment s en 10 votes ga ik verder met volgende hoofdstuk. Niet eerder!!

xx rosaa

Niall's oorlog. (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu