POV: Niall
Ik gooi de dekens van mij af en begin op het bed te springen. Waarom ik dit doe weet ik niet maar heb ik gewoon zin in! Ik plof neer en trek kleren uit mijn kast, Paul komt lachend binnen. 'Wil je niet even douchen? Mag hoor'. Ik knik, de laatste dagen heb ik niet meer gedoucht dus doe ik dat nu maar. 'Jep ik ga douchen hoor'! Ik pak een handdoek uit mijn kast en loop met schone kleren naar de badkamer. Ik kleed me uit en ga dan lekker onder de warme straal staan. Heerlijk! Dit had ik nodig.
Ik sta nog lekker onder de douche als er op de deur word geklopt, ik hoor de stem van Liam. 'Niall? Kom je? We hebben wat leuks bedacht'! Ik vraag me al direct af wat ze nu weer verzinnen. 'Jep kom eraan'. Snel droog ik me af en kleed ik me aan. Dan storm ik de trap af naar beneden. Ik ben vergeten mijn haren te kammen maar dat kan me niks schelen, ik ben benieuwd wat ze hebben bedacht.
'Kijk Niall, Paul heeft een computer op zolder staan. We gaan straks nog een keer het podium op en zingen daar ons nummer zo mooi mogelijk, Paul filmt het allemaal en dan zetten we het op youtube'! Ik kijk naar Louis die een grote grijns op zijn gezicht heeft. 'Vind je het wat'? Ik knik hevig. 'Dit is een super plan! Maar waar is Paul nu'? Ik hoef mijn antwoord niet af te wachten want ik zie Paul met een grote computer naar binnen komen. Hij is echt super groot! Bijna net zo groot als een tv scherm!! 'Wow, die is groot'. Mompel ik zacht. Door al dit gedoe ben ik de avond van gisteren helemaal vergeten, gelukkig maar. Paul sluit de computer aan en zet hem dan neer. 'Start hem maar even op mannen, ben benieuwd of hij het doet'. Ik druk op de start knop. 10 minuten later staat hij helemaal klaar en kunnen we alles doen wat we willen. 'Goed jongens, als jullie nu even allemaal een microfoon pakken en op het podium gaan staan tel ik af, dan gaan jullie knallen'! Allemaal zijn we even enthousiast. Dit is echt super! We pakken een microfoon en stappen dan het podium op. Paul telt af: '3,2,1'!
You're insecure
Don't know what for
You're turning heads when you walk through the door
Don't need make up
To cover up
Being the way that you are is enough
Everyone else in the room can see it
Everyone else but you
[Chorus]
Baby you light up my world like nobody else
The way that you flip your hair gets me overwhelmed
But when you smile at the ground it ain't hard to tell
You don't know oh oh
You don't know you're beautifulTerwijl ik dit zing droom ik weg, ik zie gillende meiden en ik zwaai naar iedereen. Lekker gek doen met Liam, ik zie het helemaal voor me. Ooit ben ik zo beroemd!
If only you saw what I can see
You'll understand why I want you so desperately
Right now I'm looking at you and I can't believe
You don't know oh oh
You don't know you're beautiful Oh oh
But that's what makes you beautiful
So c-come on
You got it wrong
To prove I'm right I put it in a song
I don't know why
You're being shy
And turn away when I look into your eyes
Everyone else in the room can see it
Everyone else but you
[Chorus]
Baby you light up my world like nobody else
The way that you flip your hair gets me overwhelmed
But when you smile at the ground it ain't hard to tell
You don't know oh oh
You don't know you're beautiful
If only you saw what I can see
You'll understand why I want you so desperately
Right now I'm looking at you and I can't believe
You don't know oh oh
You don't know you're beautiful Oh oh
But that's what makes you beautiful
[Bridge]
Nana Nana Nana Nana
Nana Nana Nana Nana
Nana Nana Nana Nana
Baby you light up my world like nobody else
The way that you flip your hair gets me overwhelmed
But when you smile at the ground it aint hard to tell
You don't know
You don't know you're beautiful
Baby you light up my world like nobody else
The way that you flip your hair gets me overwhelmed
But when you smile at the ground it ain't hard to tell
You don't know oh oh
You don't know you're beautiful
If only you saw what I can see,
You'll understand why I want you so desperately
Right now I'm looking at you and I can't believe
You don't know oh oh
You don't know you're beautiful
You don't know you're beautiful
That's what makes you beautifulPaul lacht tervreden naar ons. 'Jongens dit is perfect! Ik ben zo trots op jullie'! Ik geef de jongens nog een high five en dan duiken we allemaal op de computer. Dit filmpje kan de hele wereld zien. Paul laat via zijn camera het filmpje zien. 'Wow dit is te gek'! Roepen we alle 5 tegelijk. Dan schieten we in de lach. Als we uitgelachen zijn doet Louis alles met de computer. Hij heeft daar het meest verstand van. Louis sluit de camera aan de computer en logt dan in bij youtube.nl . Hij doet nog iets maar daar krijg ik niet veel van mee.
20 minuten later klapt Louis in zijn handen en begint te roepen. 'Hij staat er op'! Heel One direction begint te juichen en Paul doet mee. 'Jongens ik ben zo trots op jullie'! Ik geef Louis een knuffel. 'Louis als jij er niet was geweest dan wist ik het niet meer'. Louis lacht zachtjes. 'Zonder jou had ik het ook niet gered'! Dan schieten we allebei in de lach.
Ik weet niet wat er scheelt, maar telkens houd iets me in de nacht wakker. Telkens krijg ik een boos gevoel tijdens het slapen, die stomme oorlog ook. Ik woel wat in mijn bed, Louis kreunt zachtjes. 'Niall ga toch slapen morgen is er weer een nieuwe'.. Maar hij maakt zijn zin niet af want hij valt al weer in een diepe slaap. Ik sla de dekens van mij af en besluit wat te gaan drinken in de badkamer. Louis heeft niks door, hij slaapt te diep. Ik doe zachtjes de deur open, gelukkig kraakt hij niet. Zachtjes sluip ik naar de badkamer en vul een bekertje met water. Ik drink hem helemaal leeg. Ik kijk in de spiegel die voor me hangt. Recht voor me zie ik een wit, lelijk, arm, verwaarloost jongentje. En dat ben ik dus, Niall Horan. Een jongen midden in de oorlog die er van droomt om beroemd te worden! Pff hij kan dromen wat hij wil, wat een grap! Dan bedenk ik me dat, dat ene jongentje dat ik dat ben. Ik loop achteruit en leun tegen de muur aan. Via de muur schuif ik naar beneden, het liefste had ik dezelfe poging gedaan als gisteren Maar ik heb beloofd dat nooit meer te doen. Ik sta weer op en loop naar het raampje dat in de badkamer zit. Ik kijk er door heen. Duitsers zijn aan het vechten, bommen schieten door de lucht. Dan besluit ik maar weer naar bed te gaan, zo lopen piekeren heeft ook geen zin. Ik plof neer in mijn bed. Louis heeft gelijk morgen is er weer een nieuwe... Maar ik maak mijn zin niet af, ik val weer in slaap.
Als ik de volgende morgen binnenkom schrikt iedereen lijkt wel. Iedereen ziet spierwit en kijkt me aan met een bang gezicht. 'Jongens wat is er toch? Waarom kijkt iedereen zo verdrietig'? Paul mompelt zacht iets en begint dan te praten. 'Eh Niall, je vader is vannacht overleden'...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hoe reageert Niall hierop?? Lees je de volgende keer!! Hiernaast ga ik een filmpje zetten van wat Niall denkt snapje, tijdens het liedje Whats Makes you beautiful zingen dacht Niall aan veel fans en zag het voor hem. Dit is wat hij dacht. Ik zeg al weet niet of het lukt!! xx
JE LEEST
Niall's oorlog. (VOLTOOID)
Fanfiction''How a war could change your life'' ©rosesformendesx 2013