POV: Louis
Ik open mijn ogen, oja ik ben in het ziekenhuis! Ik moest hier overnachten, het was gevaarlijk gisteren. Ik kijk naar Niall die naar me lacht. 'Hey Louis, lekker geslapen'? Ik strek mijn armen en knik. 'Ja hoor, jij'? Niall knikt, 'nu wil ik wel naar huis Louis'. Ik glimlach. 'Kom we gaan'.
Even later loop ik met Niall overstraat. Nu eindelijk mogen we naar huis. Gemma loopt een eindje achterons, ze accepteert het nog niet helemaal. Ik pak Niall zijn hand vast. 'Ik hou van jou'. Fluister ik in zijn oor. Niall glimlacht en geeft een kus op mijn wang.
Als we eindelijk thuis zijn aangekomen doet Paul open. Hij drukt Niall tegen hem aan. 'Niall je bent terug'! Niall geeft iedereen een knuffel. Ik wil de kamer binnenlopen, maar Paul houd me tegen. 'Louis, waarom gingen jullie weg? Ik heb je toch een sms gestuurd dat hij morgen pas naar huis mocht'? Ik kijk hem raar aan. 'Ik heb geen bericht gehad Paul, echt niet'. Paul kijkt me vreemd aan, 'had je je mobiel wel aan'? Ik sla mezelf voor mijn hoofd. 'Oh ja! Ik heb hem uitgezet'! Paul lacht hoofdschuddend. Ik loop woonkamer binnen. Mijn ogen vallen gelijk op Eva. Ze is zo mooi, maar niet mooier dan Niall. Ze kijkt me boos aan. Ik loop naar haar toe, 'Eva sorry'. Eva kijkt me boos aan en zegt niets. Ik ga er niet langer in mee..
POV: Niall
Louis zegt sorry tegen Eva. Waarom doet hij dat? Ik besluit er maar niks van te zeggen, ik ben veel te blij dat ik thuis ben. Als ik Marisa zie zitten schrik ik, ik had zo gemeen tegen haar gedaan! Ze is weer aan het tekenen. Ik loop verlegen naar haar toe. 'Marisa, het spijt me. Ik had nooit zo gemeen tegen je moeten doen'! Marisa kijkt op, ik zie aan haar ogen dat ze schrikt. 'Het maakt niet uit Niall, ik had niet gelijk moeten tekenen'. Ik schud mijn hoofd. 'Het is juist goed dat je dit doet! Zo blijf je je altijd herrinneren aan deze tijd'! Marisa glimlacht en laat haar tekening zien die ze aan het maken is. Ik bekijk hem. Het is niet normaal goed. Ze tekent dat iedereen juicht omdat ik binnenkom. Ik lach naar Marisa, 'je moet hier wat mee doen. Dit is zo goed'! Marisa begint te blozen. 'Je moet naar de kunst academi'! Marisa kijkt me verbaasd aan, 'nee joh, dat kan ik niet'! Ik kijk hoofdschuddend naar Marisa. 'Wedden dat je het kan'. En bij die woorden loop ik weg. Ik ga naar Louis en klop op zijn schouder. 'Lou, bedankt voor alles'. Louis draait zich om en kijk naar me. Hij staart in mijn ogen. 'Geen dank Niall, jij bedankt. Bedankt dat ik jou heb ontmoet'.. Zijn mond komt dicht bij die van mij. Heel erg dicht bij die van mij. Even later voel ik zijn zachte lippen op de mijne. Zo staan we minuten, bijna uren voor mijn gevoel. 'Oelala'! Hoor ik mensen om me heen roepen. Ik trek me er helemaal niets vanaan. Niks houd mij tegen, nooit meer wil ik Louis loslaten. Nee nooit meer. Als we even later stoppen staar ik in de ogen van Louis. Ze zijn zo prachtig! Ik voel vlinders in mijn buik, altijd als ik bij Louis ben.
'Niall, wat wil je eten'? Vraagt Paul aan mij. Ik begin te glunderen, ik hoef hier niet lang over na te denken. 'Eten bij Nando's'! Louis schiet in de lach. 'Ja jongens jullie moeten eraan wennen, Niall is verslaafd aan dat restaurant'! Iedereen schiet in de lach, iedereen behalve Eva. En dat doet mij pijn. Het doet mij zoveel pijn om te zien hoeveel lol iedereen heeft, behalve 1 iemand. En in dit geval Eva. Ik zucht en probeer het van me af te schudden, ik doe netalsof ik het niet zie. 'Goed dan gaan we eten bij Nando's'! Roept Paul. Ik glimlach, 'jippie'! Ik kijk naar Gemma. 'Waarom mag Gemma niet kiezen'? Vraagt Harry. Paul haalt zijn schouder op. 'Gemma wouw dat Niall mocht kiezen, daar hebben we over overlegd'. Ik glimlach naar Gemma, ze glimlacht terug. Ze is gelukkig niet boos meer. Harry knikt.
Even later zitten we in Nando's. We hebben een hele lange tafel. 'Niall wat wil jij eten'? Vraagt Paul aan mij. 'Kipmenu graag'! Paul schrijft het op. Als even later ons eten word bezorgd smul ik ervan. Ik heb hier zolang niet meer gegeten!
Die avond lig ik in bed. Lekker tegen Louis aan. Het was een prachtige dag. Ik ben thuis, gegeten in Nando's maar het mooiste was toch wel het nieuws van Paul. Binnenkort mogen we allemaal weer naar huis! Dan is de oorlog voorbij, en zie ik mijn moeder weer! Helaas zie ik mijn vader nooit meer. Maar mijn moeder wel, en tante en oom. Ook gaan we morgen de clip opnemen! Ik heb er zoveel zin in!! Louis is ook altijd super lief, al is hij bekaf. Hij heeft zoveel voor mij gedaan! Ik ben hem eeuwig dankbaar, eigenlijk moet ik een cadeautje voor hem hebben.. Iemand een idee??
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------[----------------------------
Hai, Niall heeft jullie nodig! Zeg hieronder in comment wat jullie een leuk cadeautje zouden vinden voor Louis.
Oki, jullie hebben gezegd dat Liam my brother and Harry my dreamboy moeten blijven. Wrm?? Oki maar ik heb het gezegd.. Ik had liever Iers voor altijd gehouden, maar ik moet streng blijven. Mij lijkt het namelijk makkelijker om aan 1 boek tegelijk te schrijven. Bij hoofdstuk 25 stop ik dit boek. Dan schrijf ik nog eventjes verder aan Liam my brother and harry my dreamboy en dan komt mijn nieuwe boek online. Naam: Never give up, het verhaal gaat over Niam. Maar dat lees je nog wel..
Xx Rosaa
JE LEEST
Niall's oorlog. (VOLTOOID)
Fanfiction''How a war could change your life'' ©rosesformendesx 2013