POV: Niall
PIEP PIEP PIEP. Ik sla met een flinke klap op mijn wekker. 'Ik wil slapen'! Kreun ik zachtjes. Ik kijk op mijn wekker. 5 uur?! 'Gotverdomme stomme wekker'! Vloek ik. Ik draai op mijn zij en probeer weer wat te slapen. Totdat ik Louis zie, dat is waar ook.. 'Shit'! Ik spring uit bed en vloek als ik tegen mijn kastje loop. Zo snel ik kan kleed ik me aan.
Als ik beneden kom zit iedereen al aantafel. 'NIall wat ben je laat'! Roept Liam. Ik knik. 'Sorry ik was het vergeten'. Ik wrijf wat over mijn knie, precies de plek waar ik net tegenaan stoten. 'Wat heb je gedaan Niall? Gaat ie'? Vraagt Paul die aankomtlopen met een klaargemaakt broodje. 'Ja, ik stootte tegen mijn kastje aan. Ik was niet helemaal wakker'. Paul zet een broodje voor mijn neus. 'Wij gaan vast uitpakken, kom je zo helpen'? Vragen de jongens. Ik knik, 'ja is goed'. De jongens lopen weg, en ik hoor wat dozen stukgaan. Ik leg mijn hoofd op mijn hand. Langzaam droom ik weg...
'Niall?! Niall wakker worden'! Ik open mijn ogen, ik lig ondertussen met mijn hoofd op de tafel. 'Wat'? Kreun ik zachtjes terwijl ik overeind kom. 'Even wakker worden Niall, straks is Louis al wakker'. Paul wrijft over mijn rug. Ik sla een vermoeiende zucht. 'Sorry, ik ben gewoon zo moe'... Bij elk woord dat ik zeg voel ik vermoeidheid opkomen. 'Nou kom je nu nog helpen'? Vraagt Zayn die met slingers in zijn handen staat te kijken. Ik strek mijn armen en knik dan. 'Ja, ik kom al'... Ik sta op en loop naar Zayn. 'Dit kan je gewoon aan die lamp ophangen, ik maak hem hiervast'. Ik knik en pak de slingers en trek hem richting de lamp. Ik maak hem nog altijd slaperig vast. Ik knik tevreden. 'Niall! Ben je nu nog niet wakker'?! Vraagt Zayn geeërgerd. Ik kijk hem raar aan. 'Ik vroeg toch of je die slingers aan de lamp wou vastmaken'?! Ik kijk naar de slingers die ik net heb opgehangen. Dan pas zie ik het. De slingers hangen niet aan de lamp, ze zitten om de televisie gewikkeld. 'Im sorry'. Mompel ik. 'Ben je wakker'? Vraagt Paul die naast me is komen staan. Ik geef hem een por in zijn zij. Dan loop ik naar de slingers en hang ze dit keer wel goed op. Toch vind ik het vreemd, gister was Zayn degene die zat te zeuren... HIj wou slapen, en nu.. Nu val ik telkens zowat inslaap.
'Moeten we die hoedjes echt opzetten'? Vraagt Harry. Hij haalt de hoedjes omhoog. Ik heb die gisteren besteld en vond ze erg leuk. Ik knik en kijk Harry nepboos aan. 'Harry doe het voor Louis, alsjeblieft'... Harry zucht en zet een van de hoedjes op. 'Staat je goed Hazza'! Zegt Liam plagerig. Ik grinnik. Gelukkig ben ik nu 100% wakker en is alles 100% versierd. Op de tafel staat een gigagrote worteltaart. Ik zet ook een feesthoedje op en ik geef er ook nog een aan: Paul, Liam en Zayn. 'Wat gaan we straks zeggen als Louis komt'? Vraagt Paul aan ons. Iedereen haalt zijn schouders op, iedereen behalve ik... Ik loop naar voren en pak de worteltjestaart. Ik doe netalsof Louis eraan komt. 'LIeve Louis! Jij bent mijn alles'! Zeg ik heel overdreven. Iedereen schiet in de lach.
Daar is hij, daar van de trap af komt Louis. Hij kijkt verbaasd de kamer rond. 'Suprise'! Roepen we in koor. Het haar van Louis zit in de war, en hij ziet er nog erg moe uit. 'Waar heb ik dit nu aan te danken'? Vraagt hij grinnikend. Ik loop naar hem toe. 'Lieve Louis, de reden dat we dit doen is omdat... Jij mij altijd overal mee heb gesteunt, en ik je graag wil bedanken. Daarom deze wortelparty'! Iedereen juicht en ballonnen vliegen de kamerrond.
Die dag hebben we het nog heel leuk, Louis blij, ik blij. Morgen word de dag nog bijzonderder.... Morgen mogen we naar huis!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hi allemaal,
sorry voor de late update en voor de korte update. Maar ik heb zoveeel meegemaakt! Mijn boek mag waarschijlijk uitgegeven worden! En ik ga basketbaltrainen met mijn favo team! De denhelder Kings!!
Graag comments, votes en alles wat je kwijt wil! Bij het vorige hoofdstuk heb ik mijn doel niet bereikt. Dus nu doe ik hem ietsje lager. Nu 5 comments en 5 votes.
Xx Rosaa
JE LEEST
Niall's oorlog. (VOLTOOID)
Fanfiction''How a war could change your life'' ©rosesformendesx 2013