Hoofdstuk 15

279 29 8
                                    

POV: Niall

Morgen gaan we eindelijk de clip opnemen! Kan niet wachten! Ik prop net een broodje in mijn mond, de jongens vragen of ik meedoe met voetbal. Zodra ik mijn eten op heb ren ik naar het voetbalveld. 'Louis en ik tegen de rest'! Roep ik naar de jongens. Iedereen is het er mee eens. 'We beginnen nu'! We beginnen te spelen. 'Niall hier'! Ik paas de bal naar Louis die niet lang daarna scoort. We zijn nog druk bezig als Paul binnekomt. Achter hem lopen 2 meisjes. 'Goed jongens dit zijn Luna en Marisa, ze komen hier ook in de opvang'. Ik geef de meisjes een hand. 'Jo ik ben Niall'. Luna kijkt me aan, 'ik ben Luna'. Luna kijkt me lief aan, ze ziet er goed uit. Ik geef ook een hand aan Marisa. Ze kijkt verlegen naar de grond, niet op of om. Ik vind dat ze iets van Harry heeft.. 'Ik hoop dat jullie ook vrienden zullen worden, en Niall laat hun kamer even zien'. Ik kijk betwijfelend naar de jongens, ik was aan het voetballen maar oke. 'Kom volg me maar'. Ik loop de trap op en kijk achterom, Luna kijkt arrogant naar me en Marisa staart nog steeds verlegen naar de grond. 'Je hoeft niet bang te zijn.. Eh Marisa. Het is hier gezel'.. Ik hou me stevig vast aan de trapleuning want ik struikel bijna over de traptrede. Ik laat de meiden hun kamer zien. 'Zoek maar een bed uit, er zijn er toch 2 over'. Luna gaat voor me staan en kijkt naar me. 'Waar slaap jij Niall? Het lijkt me leuk om naast je te liggen'. Even weet ik niets te zeggen. 'Ik slaap met Louis in de logeerkamer, dat komt door een probleempje'. Luna werpt een arrogante glimlach naar me toe. 'Ik wil ook in de logeerkamer slapen, mag dat'? Ik schud mijn hoofd en loop dan naar Marisa. 'Wat ben je aan het doen'? Marisa kijkt geschrokken op. 'Oh, eh niets hoor'! Ik kijk op een blaadje wat ze in haar handen houd. 'Wow jij kan goed tekenen! Ben ik dat'? Marisa begint te blozen en knikt zachtjes. Ik klop op haar schouder en loop dan naar de deur. 'Redden jullie het alleen'? Marisa knikt maar Luna schud haar hoofd. 'Wil jij me helpen Niall? Ik moet al mijn make-up nog klaar zetten en mijn bed opmaken'! Luna kijkt me smekend aan, het liefst wil ik weer naar de jongens, maar Luna is nieuw dus help ik haar. 

Als we klaar zijn blijft Marisa op haar bed zitten en lopen ik en Luna naar beneden. 'Zullen we in de schuur tenissen'? Vraagt Luna. Ik schud mijn hoofd. 'Nee sorry, ik moet rustig aan doen'. Ik wil snel weg lopen maar Luna houd me tegen. 'Waarom dan Niall'? Ik zeg niets en loop gewoon door. 'Nou waarom'? Luna blijft maar doorzeuren. Ik stop met lopen en draai me om. 'Ik heb kanker, oke'? Ik zie dat Luna schrikt. Ik loop gauw door naar de jongens. Ze zitten taart te eten bij de tafel. Ik ga naast Louis kijken en kijk naar degene die voor me zit. Maar dat is niet een van de jongens, het is Paul niet, ook geen Luna of Marisa.Nee het is Gemma! 'Gemma'! Ik spring over de tafel heen en geef een dikke zoen op Gemma's wang. 'NIall wat goed dat je ook naar huis mocht'! Ik knik en begin Gemma harder te zoenen. 'Weet Harry het al'? Fluister ik in haar oor. Gemma knikt en wijst naar Harry. Schuddend met zijn hoofd kijkt ie naar buiten. 'Oei dat ziet er niet goed uit'.. Gemma haalt haar schouders op, 'hij trekt wel weer bij'. Plots krijg ik zin om te zingen. 'Zullen we ons nieuwe nummer One thing laten horen'? De jongens knikken en gelijk springen we het podium op. Ik kijk naar Luna die jaloers naar Gemma kijkt. Ze zegt iets tegen Gemma maar ik hoor het niet, ook ga ik er niet in mee want nu gaan we optreden. Marisa is ook naar beneden gekomen. Gemma, Paul, Luna en Marisa staan beneden. De muziek begint.. 

I've tried playin' it cool, but when I'm lookin' at you

I can't ever be brave, 'cause you make my heart race

Shot me out of the sky, you're my kryptonite

You keep me makin' me weak, yeah, frozen and can't breathe

Some things gotta get loud

'Cause i'm dying just to make you see

That I need you here with me now

'Cause you've got that one thing

So get out, get out, get out of my head

And fall into my arms instead

I don't, I don't, don't know what it is

But I need that one thing, yeah

You've got that one thing

Now I'm climbing the walls, but you don't notice at all

That I'm goin' out of my mind, all day and all night

Some things gotta get loud

'Cause I'm dying just to know your name

And I need you here with me now

'Cause you've got that one thing

So get out, get out, get out of my head

And fall into my arms instead

I don't, I don't, don't know what it is

But I need that one thing

Get out, get out, get out of my mind

And come on, come into my life

I don't, I don't, don't know what it is

But I need that one thing, yeah

You've got that one thing

You've got that one thing

Get out, get out, get out of my head

And fall into my arms instead

So get out, get out, get out of my head

And fall into my arms instead

I don't, I don't, don't know what it is

But I need that one thing

Get out, get out, get out of my mind (out of my mind)

And come on, come into my life

I don't, I don't, don't know what it is

But I need that one thing, yeah

You've got that one thing

Ze beginnen gelijk te klappen. Ik stap het podium af naar Gemma, 'wat zei ze'? Gemma ziet wit aan. Gemma schud haar hoofd. 'Jongens ik moet nodig naar de wc'! Zegt Gemma terwijl ze de kamer uitrent. 'Ja ik ook'! Ik ren achter Gemma aan. In de gang vraag ik het nog eens. 'Wat zei ze'? Gemma zucht diep. 'Dat ik met mijn poten van jou af moet blijen'. Plots voel ik zoveel woede naar buiten komen op die Luna. 'Die trut ook'! Gemma giecheld zacht. 'Maar je weet toch wel dat ik altijd van jou blijf houden'? Gemma knikt en geeft me dan een knuffel, 'en ik ook van jou'. Hand in hand lopen we de kamer weer binnen. Ik werp Luna een boze blik toe. Ze kijkt me glimlachend aan, die trut. Ik kijk naar Marisa die de hele tijd naar Gemma en mij kijkt en dan wat tekent op papier. 'Ga maar aan tafel zitten schat, ik kijk even wat ze maakt'. Gemma knikt en begint aan haar stukje taart. 'Wat maak je'? Ik kijk mee bij Marisa. 'K-kijk d-dat zijn Gemma e-en jij'. Stottert ze. 'Wow super'! Ik geef Marisa een verlegen knuffel. Dan ga ik tegenover Gemma zitten en begin ook aan mijn stukje taart. 'Oh Louis, zou ik daar mogen zitten naast Niall'? Vraagt Luna weer. Louis draait zijn gezicht naar mij. Heftig schud ik mijn hoofd. Louis draait zijn hoofd weer naar Luna en schud ook zijn hoofd. 'Neeik wil naast mijn lieve neefje zitten'. 

Als iedereen weer wat anders doet ga ik naar Harry die nog steeds hoofdschuddend voor zich uit staart. Ik ga naast hem zitten. 'Ik dacht dat al mijn familie in Spanje woonde en dan heb jij gewoon met mijn zus! Ik kan het niet geloven, en mijn zus heeft kanker'. Ik sla een arm om hem heen. 'Wees niet zo verdrietig, ik wou je het ook eerder vettellen maar ik zag je nooit. Je kwam niet op bezoek'. Harry kijkt me aan en geeft me een knuffel. 'Sorry man'. Ik loop de trap op naar boven. Ik loop mijn kamer in want, ik wil mijn gitaar aan Gemma laten zien. Tot mijn verbazing zit Luna op mijn bed. Ze lacht naar me. 'Zo Niall, die Gemma is raar he? Ze heeft heel erg ADHD, en ze gaat binnekort dood'. Ik kijk Luna raar aan. 'Doe niet zo belachelijk Luna'! Luna staat op en duwt haar handen op mijn heupen. Ik duw ze er weer van af. 'Niall, ze gaat dood aan kanker. Daarom vervang ik haar wel'. Ik duw me langs Luna heen. 'Gemma gaat niet dood aan kanker! Het gaat hartstikke goed met haar, ik zou eerder dood gaan dan haar hoor! En jij gaat haar zeker niet vervangen'! Ik wil met mijn gitaar m'n kamer uitlopen maar Luna gaat  recht voor me staan. Niet lang daarna duwt ze haar lippen op de mijne..

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heey,

Marisa en Luna zitten er al in hoor! Er is nog een rol over! Het gemene meisje dus liefhebbers.. En hoe gaat Niall hierop reageren?? Wat denken jullie??

xx Rosaa ( 2 votes en 2 comments, dan ga ik door)

Niall's oorlog. (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu