M-am asezat langa el.
-Buna. Spun rusinata
-Buna. Spune baiatul mai mult indiferent. Esti noua?
-Da. Spun uitandu-ma in jos.
Era un baiat frumos. Era slab si inalt. Iar stilul vestimentar era ca al meu.In clasa intra profesoara asa ca discutia a luat sfarsit. Din nefericire profesoara m-a observat si a trebuit sa ma ridic in picioare sa ma prezint. Toate privirile erau asupra mea. Cred ca eram rosie ca racul. Dar dupa ce m-am asezat la loc privirile colegilor s-au indreptat inapoi in spre tabla.
Dupa putin timp atentia mea pentru lectie a fost intrerupta.
-Poti sa imi dai un pix te rog? Spune colegul meu de banca
I-am dat pixul nespunandu-i nimic.
La sfasitul orelor el strangandu-si lucrurile si plecand cu pixul meu. Voiam sa ii zic sa mi-l dea. Dar plecase.Cat asteptam in statie autobuzul mi-am dus aminte de baiatul de pe hol. Fara sa imi dau seama autobuzul ajunsese in statie. Am urcat repede iar dupa mine, sub surprinderea mea, a urcat si acel baiat de pe hol. El se uita in alta parte asa ca am putut sa il analizez putin. Dar intr-un moment neasteptat se intoarce cu fata la mine. Eu nu ma asteptam sa se intoarca asa ca m-am speriat asa de tare incat aproape am cazut in bratele unui batranel din autobuz. A inceput sa ma priveasca. Probabil crede ca sunt vreo obsedata impiedicata. Desigur am incercat sa il ignor dupa aceea.
Acasa nu era nimeni asa ca l-am sunat pe Dean. Din pacate are treaba. Nu stiam ce sa fac asa ca m-am gandit sa ies putin afara. Mi-am pus castile in urechi mi-am luat un caiet si un creion si am plecat. M-am dus in parc. Stateam pe o bancuta si desenam cand prin fata mea au trecut baietii pe care i-am vazut si data trecuta printre care si acel baiat cu masca care mi-a atrans atentia. S-a uitat la mine cu o fata neutra si si-a continuat drumul.
Telefonul meu a inceput sa sune. Era Hyeri. Nu stia unde sunt pentru ca ii spusesem ca termin orele la 3 si era 4. M-am intors acasa. Am inceput sa povestesc cum a fost prima zis la scoala. A fost o zi normala. Ma simteam de parca eram in acea scoala din totdeauna.
~
A inceput sa imi sune telefonul. Credeam ca era alarma dar era Dean care ma suna. M-a sunat sa imi spuna ca vine sa ma duca el la scoala. Nu realizam prea multe deoarece eram pe jumatate adormita.
Cand am ajuns la scoala nu prea era nimeni pe holuri. In clasa l-am vazut pe colegul meu de banca care statea cu niste fete la alta banca. Era destul de popular. M-am dus si m-am asezat la locul meu. Am mai stat putin pe telefon iar nu dupa mult timp a venit si profesoara. Fara sa vreau am vazut-o pe fata din fata mea care avea pixul meu. Am vrut sa il cer. Dar nu am putut. Imi era rusine. Pana la sfarsitul orei am inceput sa ma enervez si la iesire din clasa m-am dus la acel baiat.
-Ar trebui sa inapoiezi lucrurile pe care le imprumuti. Ii spun nervoasa dupa care plec.
Urmatoarele ore aveam materii diferite. Deci nu trebuia sa dau ochii cu el. Dar cand sa ies din scoala sa plec acasa cineva m-a prins de mana. Era colegul de banca care a venit sa imi inapoieze pixul. Nu a spus nimic si a plecat. Ma simteam prost din cauza ca am tipat la el.Am inceput sa ma indrept inspre iesea din curtea scolii l-am vazut la poarta pe Dean care ma astepta. Dintr-o data mi-a aparut un zambet pe fata. Am inceput sa maresc pasul. L-am imbratisat si am urcat in masina. I-am povestit ce s-a intamplat azi. Dar timpul a trecut repede si ajunsesem acasa.
Hyeri si cu Anne erau acasa si planuiau o petrecere. Voiau sa o faca aici acasa. Si trebuia sa aduc si eu pe cineva. Si desigur ca l-am invitat pe Dean.