Am plecat repede dupa Chanyeol pentru ca imi era prea frica sa stau singura acolo. Chanyeol era de negasit. In timp ce il cautam, fara sa vreau am intrat direct in Kai. Cand l-am vazut am intepenit. Nu stiam ce sa fac. Am vrut sa plec. Dar m-a prins de mana si m-a tras cu putere eu ajunganad in bratele lui. El imbratisandu-ma. Am stat asa catva secunde. Ma simteam bine acolo. Bratele lui lungi se asezau perfect pe langa corpul meu micut. As mai fi stat dar mi-am dat seama in bratele cui stau. Am incercat sa ma departez dar nu puteam. Mainile mele slabute nu puteau face fata muschilor lui. Ma zbat in zadar. Cand a vazut ca m-am dat batuta mi-a dat drumul. Ma uitam la el cu dezamagire. Imi era frica de el. Se vedea asta in ochii mei.
Telefonul meu aflat in buzunarul din spate a pantalonilor a inceput sa sune. Dar eu eram atat de atenta la fiecare miscare pe care o face el incat nu il auzeam. El a inceput sa se apropie de mine. Eu stateam pe loc. Nu puteam sa ma misc. Intepenisem. Intre noi mai erau 2 cm. Se apropia sa ma sarute. Ii puteam simti respiratia proaspata. Buzele noastre aproape ca se atinsera. Dar el se apleaca putin peste umar si imi ia telefonul din buzunarul de la pantaloni apoi se indeparteaza.
-Nu ai degand sa raspunzi?
Nu am zis nimic. Incercam sa imi dau seama ce tocami se intamplase.
-Ok, atunci raspund eu.
-Alo, Yun? Se aude vocea lui Chan.
-Buna. Spune Kai relaxat.
Cand am auzit vocea lui am tresarit. Am incercat sa imi recapat telefonul dar fara folos. Nu mi-l dadea.
-Se pare ca "Yun" nu prea vrea sa raspunda la telefon.
-Cine esti? Unde e Yun? Il auzeam pe Chan ingrijorat.
Am inceput sa tip ca sa ma poata auzii dar Kai ii inchide dupa care imi inapoiaza telefonul.
-Ce vrei de la mine? Tip eu la el.
El incepe sa zambeasca. Nu imi raspunde la intrebare. Se indreapta sa plece dar se opreste in dreptul meu.
-Pot sa iti zic doar sa ai grija. Sunt baieti mult mai rai decat mine. Dupa care isi continua drumul.Perspectiva lui Kai:
Fata asta ma inebuneste. O sa se intoarca ea la mine. A trebuit sa plec deoarece ma suna Dean. Nu puteam sa ii zic de Yun. Mai bine sa nu stie.
-Salut.
-Hey.
-Ce faci?
-Tocami ce s-a terminat meciul.
-Poti sa ma ajuti cu o chestie? Vreau sa fac o fata a mea. Doar ca ea nu prea vrea. Si vreau sa ma ajuti sa o prind.
-Nu crezi ca e cam mult? Nu poti gasii pe altcineva?
-Nu. Am pus pariu pe ea. Trb sa castig.
-Nu stiu frate. Nu vreau sa am de aface.
-Ok. O sa o fac singur.Tipul asta intrece masurile. Dar nu vreau sa ma bag in treburile lui.
Perspectiva lui Yun:
Ma sprijin de pretele de langa mine. Alunec si ajung in fund. In pun capul in palme. Lacrimile incepand sa se scurga pe fata mea. Nu mai voiam sa ma ridic.
Simt pe cineva care incarca sa ma ridice. Era Chan. L-am luat in brate, el imbratisandu-ma inapoi. Ma simteam in siguranta cu el. Am plecat de acolo. El tinandu-ma deoarece nu prea aveam putere sa merg singura. A chemat un taxi. Dar nu ne-a lasat la mine acasa. Eram... la Chan acasa?
-Nu, nu. Cred ca mai bine merg acasa.
-Te rog. Intra.
-Nu, nu vreau sa dernajez.
-Nu deranjezi cu nimic. Haide.
M-am lasat batuta deoarece nu puteam sa il conving.-Aseaza-te pe canapea. Vin imediat.
Am stat cateva minute bune. Credeam ca nu mai vine. Dar il vad ca vine cu o cutie de inghetata.Ma ia de mana si ma trage dupa el pana in camera lui.
-Scuze ca a durat atat. Nu mai aveam inghetata asa ca am fost sa cumpar una.Ne-am asezat in pat iar Chan a pus un film ca sa ne uitam impreuna. Filmul m-a facut sa uit de ce se intamplase azi. Dar dupa cateva minute...
-Ce s-a intamplat azi? Ma intreaba Chan temator.
-Nimic. Nu conteaza.
-Mie poti sa imi pui. Te rog.
Am simtit ca vorbeste sincer. Instinctul imi spune ca pot sa ii povestesc. Si am inceput sa ii explic care e treaba dar nu i-am spus ca era Kai. Nu terminasem de povestit dar Chan ma ia in brate.
-Totul o sa fie bine de acum. O sa am eu grija de tine. Spune Chanyeol ridicandu-se putin si lasandu-mi un pupic dulce pe frunte.
Atunci am inceput sa simtit fluturi in stomac. Obrajii mie se inrosira. Chanyeol a vazut asta si a gasit o scuza sa ma lase cateva minute singura. Ce tocmai s-a intamplat?Iar atunci mi-am adus aminte ca fetele ma asteapta acasa. Mi-am strans repede lucrurile. Am deschis usa camerei dar Chan era in pragul usii.