Stateam si ne uitam unu la altul. Dar a trebuit sa plec deoarece ma striga cineva.
Deja lumea plecase. Deazy a plecat cu un baiat, nu stiu cine era. Iar Dean a zis ca ramane ca sa ne ajute cu curatenia. Dar am decis sa mergem la culcare pt ca ne era prea somn.
Dean trebuia sa doarma pe canapea, asa ca m-am dus in camera mea crezand ca se derscurca. Dar aud un ciocanit. Venise Dean.
-Deci eu dorm pe canapea?
-Da.
-Ok.
M-am bagat in pat iar dupa 5 minute iar se aude un ciocanit.
-Si pe ce perna dorm?
-Ia-o pe aia de pe canapea.
-Ok.
Nu stau mult si iar vine.
-Si cu ce ma invelesc?
-Ia patura lui Daezy.
-Ok.
Cand am auzit iar ciocanitu imi venea sa il iau la bataie.
-Dar vino si dormi aici, nu vrei?
-Ok.
Eu spusesem in gluma, dar daca asta il face sa se potoleasca. A venit si s-a asezat langa mine in pat. Ma trezisem inaintea celorlalti asa ca m-am dus sa pregatesc ceva de mancare. Din fericire lectiile mamei pe care nu voiam nici o data sa le ascult dau roade.Dupa ce s-au trezit si restul si am mancat, a venit si Daezy. Nu am vrut sa o intreb nimic deoarece nu parea in apele ei.
Restul weekend-ului am facut curatenie si am dormit.
~
Era luni dimineata. Alarma era mai galagioasa ca niciodata. Mi-am facut rutina de dimineata. M-am imbracat cu un tricou alb, niste blugi putin rupti, cu adidasii si geaca de blugi. Mi-am luat un mar pe drum deoarece nu imi era profta de mancare.
Pe drum m-am intalnit cu Chanyeol care merge si el la scoala. Cand am ajuns in scoala, pe hol era Kai care s-a uitat direct in ochii mei. Am stat asa pentru cateva minute fara sa imi dau seama. Iar cand mi-am dat seama ca ma oprisem in mijlocul holului si ca ma uitam la el mi-am intors repede privirea. Lui aparandu-i acel mic zambet in coltul gurii. Am incercat sa il evit si sa nu fac contact vizual cu el. Dar el m-a privit pana am intrat in clasa.
Chanyeol ajunsese in clasa deoarece eu ma oprisem la Kai. Era din nou inconjuart de fete. Este destul de popular Chanyeol. Cand m-am asezat toate fetele au dat ochii peste cap si au plecat.
Deoarece in seara asta era premierea unui film in care apareau unii dintre actorii nostri preferati.
-In seara asta e premierea. Vii la mine sa ne uitam?
-Da. Dar la ce ora sa vin? Il intreb eu nestiind defapt la ce ora incepe filmul.
-Vino pe la 4.
-Bine.Am cerut voie profesoarei sa merg la baie in ora deoarece nu voiam sa dau ochii cu Kai in pauza. Am intrat in baia fetelor repede si am inceput sa ma uit in oglinda. Dar nu stau 2 minute si il vad pe Kai cu intra in baia fetelor. Poate ca a fost o idee proasta sa merg in ora pentru ca nu mai era nimeni pe aici. Se apropia destul de repede de mine, eu dandu-ma la fel de repede in spate. Pana am ajuns la perete. Ramasesera 2 centimetri intre mine si el. Stam asa pret de trei secunde timp in care ma analizeaza si nu zice nimic. Dupa care se apropie de ureche mea.
-Nu ti-as sugera sa lipsesti de la meci. Dupa care se indeparteaza incet dar se aude clata de la usa asa ca ma trage repede intr-o toaleta. Desigur, reputatia pe primul loc. Distanta dintre noi nu exista. Fara sa vreau m-am speriat de un paiajet, m-am dezichilibrat si am cazut peste Kai. El prinzadu-ma in brate. Am stat asa nemiscandu-ne deoarece facusem galagie. Ma uitam la el, avea niste ochi superbi. Mai aveam putin si ne sarutam dar atunci am auzit usa care ne-a anuntat ca a plecat acea fata si s-a indepartat si am iesit repede din toaleta.
-Ai grija. Au fost ultimele lui cuvint. Dupa care pleaca.
Ce a fost asta? Ce inseamna "Ai grija"? Ce o sa se intample la meci? Prea multe intrebari.Urma sa fie un meci peste cateva zile la care nu intentionam sa merg. Dar acum nu stiu ce sa fac.
M-am intors repede in clasa.
-Chan, tu mergi la meci?
-Da, de ce?
-Oh, multumesc. Am oftat usurata.
Nu voiam sa fiu singura.Dupa scoala am mers acasa si m-am pregatit ca sa ma duc la Chan. Fara sa imi dau seama se facuse ora 4 iar eu nu eram gata. M-am grabit mult deoarece credeam ca o sa pierd filmul. Incepusem sa alerg pana la el.
-Hei.
-Buna.
-De ce respiri asa greu? Ai alergat?
-Da.
-De ce?
-Pai credeam ca pierd filmul.
-Filmul incepe la 7.
Cand am auzit imi venea sa ma dau cu capu de pereti.Intre timp mi-a aratat casa lui. Locuia cu sora lui. Parintii erau plecati in strainitate. Casa era chiar mare. Puteai sa te pierzi pe acolo. Tiffany nu era acasa acum.
Dupa prezentare ne-am oprit in camera lui. Dar ne-am dat seama ca nu aveam ce ne trebuia pentru film. Asa ca ne-am dus pana la o alimentara apropiata. Am cumparat multa mancare. Imi place sa mananc ceva cand ma uit la un film.
Nu mai era mult si incepea filmul. Cat asteptam sa vina Chan cu manacarea in camera lui, am inceput sa analizez lucrurile de pe masa si am vazut o poza cu el cand era mic. Cand m-a vazut cu poza in mana imediat a venit si mi-a luat-o. Nu ii placea ca lumea sa ii vada pozele din copilarile dar am reusit sa il conving sa mi le arate. Parca sunt doua persoane diferite. Cand era mic, era asa grasut. Iar acum este inalt, slab, frumos. Nu prea seamana. I-am promis ca o sa ii arat si eu pozele mele.
Mai era putin si incepea filmul dar gandul ma tot ducea la Kai si la ce se intamplase azi.