Capitolul 6

27 5 0
                                    

Eu si Chanyeol ne apropiasem destul de mult in ultimul timp.

Filmul a inceput, eram amandoi foarte atenti. Dar din cauza oboselii mele inexplicabile, am adormit. Capul meu cazad pe umarul lui.

Cand am deschis ochii nu ma aflam in camera mea. Eram tot in camera lui Chan. Dar el nu era in camera. Iar afara era soare. Am dormit la el? Am dormit cu el? Oare ce cred fetele? Cand m-am uitat la telefon aveam 15 apeluri si 20 de mesaje.  M-am ridicat repede din pat mi-am luat geanta si am iesit repede din camera lui in cautarea iesiri.

Chanyeol era de negasit. Nu am vrut sa strig dupa el prin casa deoarece credeam ca Tiffany e acasa si nu voiam sa vada ca am dormit aici. Imediat ce am gasit usa am si plecat.

Pe drum spre casa mi-am prins parul pentru ca era foarte ciufulit si mi-am asezat mai bine hainele de pe mine.

Cand am intrat in casa. Fetele dormeau prin sufragerie. Hyeri era pe canapea. Daezy dormea cu capul pe masa. Iar Anne tocmai ce isi facea cafeaua. Cand m-a vazut a inceput sa tipe de fericire, trezindu-le si pe Hyeri si Daezy. Care au venit la mine.
-Esti bine?
-Ce s-a intamplat?
-De ce nu ai raspuns la telefon?
-Ti-a facut cineva ceva?
-Unde ai fost?

Nu stiam cui sa ii rapsund mai intai.
-Am fost la Chanyeol ca sa vedem un film si fara sa vreau am adormit.

Azi nu m-am mai dus la scoala. Mi-am luat o zi libera ca sa ma gandesc la ce s-a intamplat ieri. Meciul urma sa fie peste doua zile. De ce voia sa vin la meci? Poate doar voia sa il vad cu joaca. Nu nu, nu are cum. Cum o sa dau ochii cu Chanyeol? Cred ca e suparat pe mine ca am adormit in timpul filmului. Unde eram la scoala inainte nu aveam astfel de probleme.

~

Stateam de vorba cu Anne, cand primesc un mesaj. "Te-am speriat prea tare? :) Sper ca la meci vi". Am stat o secunda nefacand nimic. Pur si simplu ma uitam la mesaj. Nu realizam ce scrie in el. Cine mi-a trimis mesajul? Kai? De unde are numarul meu? Am oftat cu tot sufetlul fara sa imi dau seama.
-S-a intamplat ceva? Ma intreabat Anne observadu-ma.
-Nimic. Doar am primit un mesaj pe care nu prea voiam sa il primesc. Am spus in soapta sperand sa nu ma auda.

~

Urmatoarea zi, am intrat cu teama in curtea scolii. M-am dus repede in clasa fara sa ma uit cine era pe holuri. Dar in clasa am dat de Chanyeol iar in minte mi-a revenit imaginea in dimineata aceea. Voiam sa ies din clasa dar am dat nas in nas cu profesoara. Asa ca a trebuit sa ma duc la locul meu.
-Buna. A spus Chanyeol la fel ca intodeauna.
-Hey. Vocea mea tremurand putin.
-De ce nu ai venit ieri? Ma intreaba cautandu-si cartile in ghiozdan.
-Hmm. Am vrut sa raman acasa. Nu ma simteam bine. Am raspuns repede.
Iar atunci profesoara mi-a facut observatie sa fac liniste. Toata ziua nu prea am mai vorbit nimic. Nu voiam sa aduc vorba de alaltaieri. Speram ca a uitat. Nici nu am mai iesit din clasa deoarece nu voiam sa dau de Kai. Am preferat sa nu fac prea multe azi.

~

Ma pregateam sa plec la meci. L-am sunat pe Chanyeol sa vad ce face doarece se presupunea ca mergem impreuna. Am ajuns la scoala si ma indreptam spre teren. Mi-am gasit un loc unde sa stau si am asteptat sa vina Chanyeol. Ochii marindu-mi-se cand l-am vazut pe Kai care venea inspre mine. Nu stiam ce sa fac. Se apropia din ce in ce mai mult. Iar ochii lui se uitau fix in ai mei. Dar in fata mea apare Chanyeol iar Kai dispare. Eram atat de bucuroasa incat i-am sarit in brate. Nu am mai fost asa fericita ca vad pe cineva.

Meciul incepuse iar Kai era pe teren. Eu stateam cat mai aproape de Chanyeol. Deja trecuse ceva timp si nu mai eram atenta la meci. Chanyeol se dusese sa vorbeasca la telefon asa ca ramasesem singura.

Am inceput sa ma uit cu disperare pe teren deoarece Kai nu mai e pe teren iar Chanyeol nu e aici.

Paradise LostWhere stories live. Discover now