Am stat putin uitandu-ma la ei si analizand situatia. Dar dintr-o data acea fata m-a vazut si s-a uitat la mine parca spunanu-mi sa o ajut. Am plecat repede de acolo. Meregeam din ce in ce mai repede. Am inceput sa alerg. Voiam ca totul sa nu fi fost adevarat. Voiam sa fie un vis. Speram ca acel baiat sa nu fi fost Dean. Am ajuns acasa. Am intrat in camera mea fara sa salut pe nimeni si am inchis usa. Ma simteam mult mai insiguranta. Dupa ce m-am linistit putin m-am schimbat in pijamale pentru a nu fi nevoita sa ma imbrac in ceva lejer apoi iar in pijamale. M-am dus sa vad ce fac fete.
-Buna. Spun eu
-Ce faci? De ce ai fugit asa in camera.
-Pur si simplu.
Mi-am luat cv de manacare si m-am intors in camera.In timp ce ma uitam la televizor a intrat Hyeri.
-Ti s-a intamplat ceva?
Eu cu Hyeri vorbeam despre orice. Ea ma intelegea.
-Orasul asta ma sperie din ce in ce mai mult.
Am inceput sa ii povestesc de Dean. Ma simt bine ca am cui sa ii povestesc despre ce simt. Ma bucuram ca o aveam de Hyeri. Asa ca am rugat-o sa doarma cu mine in seara asta.~~
Stateam pe o bancuta singura. Si admiram privelistea. Eram pierduta in lumea viselor. Nu realizam la ce ma uit. Fara sa imi dau seama ma uitam la Kai. Pentru prima data Kai era ca orice alt baiat. Si pentru prima data am inceput sa il analizez din alt punct de vedere. Era un baiat simplu. Nu iesea prea mult in evindenta. Nu se ingrijora prea mult pentru oamenii din jur. Probabil a avut un trecut dureros. Parea perfect din toate punctele de vedere. In acel moment era alta persoana pentru mine.
Statea lipit de perete langa intratre. Avea castile in urechii si tigara in mana. Era imbracat cu niste blugi gri rupti in genunchi, un tricou alb si un hanorac negru. Avea o privire neutra. Privea in gol. Parea sa fie singur in lumea lui.
Clopotelu de intrare se auzi dar el parea sa nu il fi auzit. Parea ca va ramen acolo pentru ceva timp.
Intre timp a venit Chanyeol sa ma ia sa mergem in clasa. Privirea mea ramasese la Kai. Ma intreptam spre cladire uitandu-ma la el. Intr-un fel ma indreptam spre el. Ajunsesem indrept cu el. Mai aveam un pas de facut iar el disparea din privelistea mea. Si in momentul acela si-a intors privirea spre mine. S-a uitat fix in ochii mei transmitandu-mi un fior ne mai simtit. Iar apoi privirile noastre au fost separate de zidul scolii. Parca lasandu-ma in spuspans. Este ciudat. Nu am mai simtit asta pana acum.
-Esti ok? Ma intrerupe Chanyeol din gandurile mele.
-Da. Spun eu parca trezindu-ma din transa si continuand drumul spre clasa.Toata mintea mea era bulversata total. Nu stiam la ce sa ma gandesc mai intai. La Kai? La Dean? La Chanyeol?
Restul zile am preferat sa o petrec cu fetele. Am zis sa mergem la mall.
Am fost la cumparaturi. Am cumparat multe haine. Apoi am mers sa mancam. Desigur, Deazy s-a intalnit cu faimosul baiat cu care a plecat si de la petrecerea. Probabil era iubitul ei. Nici o data nu a vrut sa vorbeasca de el. Iar Hyeri si Anne s-au dus la baie asa ca am ramas singura la masa.A trecut o fata pe langa masa mea si din greseala a dat cu piciorul in pungile cu haine pe care le luasem. Cand s-a intros sa isi ceara scuze, era... Tiffany? Nu am avut ocazia sa vorbesc prea mult cu ia. Am intrebat-o daca vrea sa stea cu noi deoarece era buna prietena cu Hyeri si Anne. Si aveam ocazia sa o cunosc mai bine.
Era foarte prietenoasa. La unele gesturi semana mult cu Chanyeol. Nu observasem pana acum dar era foarte draguta. Pielea ei era ca laptele. Iar ochii ei erau mari