Pe drum spre scoala ma tot gandeam cum sa ma bag in vorba cu acel baiat peste care am dat in scoala. Imi pare cunoscut si vreau sa stiu de unde.
Cand am ajuns la intreare in scoalad l-am vazut pe hol cu o fata. Ea statea lipita de zid iar el tine mana pe perete langa capul ei. Nu am stat prea mult pe ganduri ai am plecat. Nu voiam sa mai vad. Parea unul dintre baieti care aveau toate fetele din scoala. M-am oprit pentru o secunda. Tocmai mi-am dat seama de unde imi parea cunoscut. Era baiatul din parc.
Am intrat repede in clasa crezand ca a intrat profesoara. Eram pregatita sa ma scuz ca am intarziat dar nu era nici un profesor in clasa. O fata mi-a zis ca nu vine profesoara ora asta. Am rasuflat usurata. Mi-am indreptat privirea catre banca mea. Colegul meu de banca era acolo si se uita la mine dar cand m-am uitat la el s-a intors in alta parte. M-am asezat in banca si mi-am pus capul pe maini.
-Esti ok? Imi spune colegul meu de banca putin nepasator.
-Da sunt bine.
-Eu sunt Chanyeol. Spune el mai mult murmurat uitandu-se in alta directie.
-Yun. Incantata.
Stau putin timp si ma gandesc dupa care imi pun capul pe banca. Ma durea capul foarte tare.
-Vrei o pastila? Intreaba Chanyeol
-Ce? Spun eu prefacandu-ma ca nu am auzit
-Vrei o pastila de cap?
-Hmm... daca ai.
De unde stia ca ma doare capul?Toata ziua nu am mai iesit din clasa. Din intamplare Chanyeol sta chiar in directia unde stau eu. Asa ca am plecat impreuna. A inceput sa imi povesteasca despre el. Mi-a spus ca are o sora mai mare cu 2 ani, ca impartasim aceasi obsesi pentru niste filme si niste actori. Mi-a mai zis ce ii place sa faca, ma intrebat si pe mine multe alte lucruri.
Intr-un final am ajuns acasa. Fetele erau foarte stresate din cauza petrecerii.
Petrecerea era vineri seara asa ca eu si cu Hyeri am hotarat sa mergem pana la cumparaturi maine.
Dupa putin timp a ajuns si Daezy acasa. Nu am reusit sa vorbesc cu ea prea mult deoarece nu prea statea acasa. Asa ca m-am gandit sa ma bag in vorba cu ea.
-Buna.
-Buna. Spune ea aranjand lucrurile de pe lasa.
-Nu prea am putut sa ne cunoastem. Asa ca m-am gandit sa mai vorbim acum.
-Ok.
-Pot sa te intreb la ce ora pleci dimineata? Nici o data nu te prind cand ma trezesc.
-Plec la 6 deoarece trebuie sa ajung la munca.
-Aaa, deasta nu esti acasa cand ma trezesc eu.
Am mai vorbit putin dupa care ne-am bagat la somn.Dimineata m-am trezit cu gandul la petrecere. Azi mergeam cu Hyeri la mall sa ne cumparam niste haine pentru la petrecere. Anne a zis ca se ocupa ea de decoratiuni.
La scoala orele au trecut destul de repede. Dupa ce terminasem orele, ma pregateam sa o sun pe Hyeri dar am observat-o stand la poarta. I-am spus lui Chan ca plec cu Hyeri si am fugit repede la ea. Ne-am imbratisat de parca nu ne-am mai vazut de 2 luni si am plecat in spre mall.
In mall Hyeri s-a intalnit cu multi dintre prieteni ei. Iar eu ma simteam destul de singuratica tinand cont ca nu cunosteam mai pe nimeni. Am cumparat destule haine si la intoarcere l-am sunat pe Dean ca sa ne duca acasa deoarece el nu statea departe de mall.
Acasa am ajuns in acelasi timp cu Anne care venea tot de la cumparaturi. Am inceput sa aranjam decoratiunile prin casa. Dupa putin timp a ajuns si Daezy care ni s-a alaturat. Maine urma sa fie petrecerea.