-Unde pleci?
-Fetele ma astepta acasa. Trebuie sa plec.
Am dat sa trec pe langa el. Dar si-a lipit mana de perete blocandu-ma.
-Ce faci? il intreb eu.
-Am vorbit eu cu Tiffany sa le spuna prietenelor tale ca o sa stai cu mine dupa scoala.
Deasta nu aveam nici un apel sau mesaj de la ele?Totul devenise mai jenant. Nu stiam ce sa zic. Nu stia ce sa zica. Nici unu nu spunea nimic.
M-am dus la baie sperand sa mai indepartez starea asta inconfortabila. Cand am iesit inghetasem pentru cateva secunde. Chanyeol statea in fata mea. Bluza de pe el fiind aruncata undeva prin camera. Muschii lui perfect conturati ieseau in evidenta. Pielea lui era lucioasa. Parca iti venea sa il imbratisezi. M-am intors cu spatele la el deoarece eram toata rosie.
-Chan poti sa iti pui o bluza pe tine?
-De ce? Eu asa stau prin casa.
-Ce?Am vazut ca Chan nu face nimic asa ca am incercat sa ma indreptat spre geanta mea fara sa ma uit la el ca sa imi iau incarcatorul de la telefon. Cand am trecut pe langa Chan m-am trezit cu o palma lipita de fundul meu. Ramasesem uimita. Dar el nu prea bagand de seama asta. Era ceva normal pentru el. Nu stiam ca Chan e asa. Am incercat sa ii spun cate ceva legat de asta dar schimba subiectul mereu.
~~
Urmatoarea zi la scoala Chanyeol venea cu mine peste tot. Mai simteam mai protejata cand era in preajma. Kai nu a venit azi la scoala asa ca nu a trebuit sa dau ochii cu el.
Chan mi-a zis ca ma duce acasa. Dar ca sa vezi, ma adus tot la el acasa.
-Ah, nu. De data asta merg acasa.
-Ba intri inauntru.
-Nu. Nu intru.
-Ce alegi? Fugi acum sau intri cu mine?
-Fug.
Si am inceput sa ne alergam ca doi copii fericiti pe strada. Dar Chanyeol m-a prins iar jocul s-a terminat. M-a luat pe umarul sau si m-a bagat in casa cu forta. M-a asezat la masa iar el si-a pus un sort. Pe mine bufnindu-ma rasul
-Cred ca glumesti.
-O sa iti gatesc ceva.
Intimp ce pregatea mancarea a inceput sa spuna bancuri cu mancare. Si facea scamatorii cu uneltele. Tot ce facea el era amuzant. Nu am mai ras asa mult de ceva timp. Uitasem de tot. Tot ce stiam era ca sunt cu Chan care ma face sa rad.In timp ce era atent la mancare m-am dus si l-am imbratisat de la spate.
-Multumesc.
-Pentru? Spune Chanyeol mai mult mirat.
-Pentru tot. Pentru ca imi esti alaturi.
Dupa care mi-am intors pe scaun, iar Chan punand masa. Mancarea era foarte delicioasa spre surprinderea mea.Telefonul meu a inceput sa sune. Ma suna Dean. Bucuria mea a crescut cand am vazut cine ma suna. Nu mai vorbisem cu el zilele astea.
-Alo. Raspund eu entuziasmata
-Buna. Ce faci?
-Bine la un prieten acasa. Tu?
-Bine, voiam sa vad ce faci. Nu vrei sa ne vedem la un suc mai incolo?
-Sigur ca da.
-Ok, vorbim. Pa.
-Pa.-Cine era? Ma intreaba Chan curios
-Dean.
In momentul cand a auzit numele a facut ochii cat cepele.
-Dean? Repeta el mirat.
-Da.
-Sper ca nu vorbim de acelasi Dean.Am asteptat la Chan pana sa merg sa ma intalnesc cu Dean.
Cand l-am vazut. Am sarit imediat pe el. Eram foarte bucutoasa sa il vad.
-Ce mai faci? Ma intreaba el la fel de entuziasmat
-Bine. Ma bucur sa te revad.M-am asezat la masa iar Dean s-a dus pana la baie. In timp ce il asteptam a inceput sa ii sune telefonul. Kai? Il suna Kai? Am verificat repede numarul si era acelasi cu cel de pe care mi-a trimis mie mesaj. Oare erau prieteni? Sper ca nu.
Cand s-a intors, se oprise din sunat asa ca nu i-am zis. Am stat putin de vorba dar iar a inceput sa ii sune telefonul. Nu am vazut cine suna de data asta. Dean a iesit afara sa vorbeasca la telefon. Ascunde ceva? Cand s-a intors parea nervos.
-Scuza-ma Yuna dar chiar trebuie sa plec. Am niste treaba.
-Nu e nimic. Mai vorbim.Prima idee care mi-a venit in cap a fost sa il urmaresc. Si asta am facut. Sa oprit intr-un cartier pustiu intr-o parcare. M-am dus mai aproape sa vad ce se petrece.
Ramasesem socata. Dean il batea rau pe un baiat. Nu stiam ca Dean stie sa bata asa bine. Defapt nu stiam ca Dean stie sa bata. In jur mai erau cativa baieti printre care si o fata care plangea. Imi era prea frica sa ma aproprii. Bataia se terminase. Dean a plecat primu iar dupa el si ceilalti baieti. Ramanad acea fata plangand si baiatul batut care statea nemiscat intins pe jos.