*11* Ała?

1.9K 126 3
                                    

Notatka bardzo ważna!!!!
-Mamy gości- uśmiechnął się ten durny jeleń. Jak ja miałam mu ochotę zedrzeć ten uśmiech z jego parszywej mordy.
-Avengersi! Doskonale!- odpowiedziała mu puszka. Stark może się cieszyć, nie będę nazywać go puszką. To miano przejęła idiotyczna sztuczna inteligencja. (Dop.aut. polecam zajrzeć do notatki $)
Avengersi wspierani przez innych bohaterów dosłownie wpadli do kryjówki moich porywaczy. Zaczęła się walka. Ja byłam przywiazana jakaś dziwna magią.
-Ej! Pomógł by ktoś!- krzyknęłam. Nic zero odpowiedzi. Cisza. Super. Ale zaraz...jaka ze mnie idiotka! Sprobujmy za pomoca telekinezy. Udało się! Co? No nie!Znowu ta mgła i głupie mroczki przed oczami. Znowu nic nie słyszę. Świetnie, po prostu świetnie! Znowu tracę przytomność. I tu urwał mi się film.

$ wiem, że skoro jest Ultron to powinien być i Vision. Rozumiem, że nie powinno być Jarvisa w jednym z poprzednich rozdziałów. Ale ja nie przepadam za Visionem ani za Friday za to lubię Jarisa, więc Visiona nie będzie. WNIOSEK: bedzie Jarvis, Vision nie.
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Biorę się za poprawianie opowieści. Przez jakiś czas znowu nic nie napiszę. Sorry ze rozdział jest krótki ale mam pełno testów, kartkówek a moja wena pojechała na wakacje.

Heroes/ Spider-ManOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz