V-uguns

96 9 0
                                    

"Never mind I'll find someone like you"
/Adele/

"Some try to give me money, they don't understand I'm not broke... I'm just a broken hearted man"
/The Script/

"Cause you feel like home, like a dream come true"
/Adele/

"The world breaks everyone, and afterward many are strong at the broken places"
/Ernest Hemingway/

Es vēros ugunī, kamēr tā netraucēta rotaļājās starp sprakšķošajām pagalēm. Dažādu krāsu liesmiņas virpuļoja, krita, cēlās un atkal krita, bet ar bērna vieglumu nortauca sāpes kā no ceļiem notrauc putekļus. Vieglpārtīgais gars piesildīja lielo, grezno vasaras māju, kamēr es tur stāvēju ar mazo māsu rokās, atrauta no interneta pasaules. Pavadījusi visu dienu skatoties cilvēkus kuri mani nepazīst un lasot fanfictions, kas atrāva mani no ierastajām rūpēm par nākotni es nu stāvēju, te šīs vieglprātības ieskauta, kas reizē skumdināja un nomierināja. Ak, kaut es spētu būt tā mazā liesmiņa, kas tikko uzrāpās uz pagales! Kaut es spētu krist un celties un atkal krist bezrūpīgi blēņojoties! Man trūka liesmu vienaldzības.

Bet tajā pašā laikā klausītīs pagaļu klusajā murdēšanā, vērot liesmu rotaļo deju, zelta saulei apspīdot greznās istabas tapetes, pilnīgi bezrūpīgu, bet neapmierināmi ziņkārīgu bērnu rokās es te stāvēju baudot mirkli. Uguns lēkāšana mani pieplidīja ar siltumu, reizē sildot arī telpu man apkārt.
/S☁/

Brokastu Tējas KlubsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora