"Ferdinant, pasaules ļaunākā slimība ir domāšana, tā nav ārstējama."
/Ē. M. Remarks./×
"Tas ir šeit. Tās ir mājas. Tie esam mēs. Uz tās, visi, ko tu mīli, visi ko tu zini, visi par ko tu jebkad esi dzirdējis, visi cilvēki, kuri jebkad bija, dzīvoja savas dzīves. Kopums mūsu priekam un ciešanām, tūkstošiem pārliecinātas reliģijas, ideoloģijas, ekonomiskās doktrīnas, katrs mednieks un vācējs, varonis un gļēvulis, katrs civilizācijas radītājs un iznīcinātājs, katrs karalis un nabags, katrs iemīlējies pāris, katra māte un tēvs, cerību pilns bērns, izgudrotājs un pētnieks, katrs tikumības skolotājs, katra superzvaigzne, katrs augstākais līderis, svētais un katrs grēcinieks mūsu sugas vēsturē dzīvoja tur, uz mazas putekļu daļiņas, kas iekarināta saules starā. Zeme ir ļoti maza skatuve plašajā kosmosa arēnā.
Domājiet par asins upēm, ko izlēja visi šie ģenerāļi un imperatori, lai slavā un triumfā varētu kļūt par īslaicīgiem saimniekiem uz mazas kripatiņas no punkta. Domājiet par nebeidzamu cietsirdību, ko raidīja iedzīvotāji no šī pikseļa stūra uz tikko saredzamiem iedzīvotājiem pikseļa otrā stūrī. Cik bieži ir viņu pārpratumi, cik dedzīgi viņi nogalina viens otru, cik kvēls ir viņu naids. Mūsu stāvoklis, mūsu iedomātā uzpūtība, maldinašana, ka mums ir kaut kāda priviliģēta pozīcija visumā tiek izaicināta ar šo bālās gaismas punktu. Mūsu planēta ir vientuļš plankums lielā, ielencošā kosmosa tumsā. Mūsu neziņā visā šajā plašumā nav norādes, ka palīdzība nāks no kaut kurienes citurienes, lai izglābtu mūs no mums pašiem."
/National Geographic/×
"Tu jau tā zini pārāk daudz lai būtu patiesi laimīgs."
/Ē. M. Remarks/×
"-Kādēļ tu esi melanholisks?-
-Ak, tāpat vien. Tādēļ, ka metas tumšs. Kārtīgs cilvēks, vakaram satumstot, vienmēr kļūst melanholisks.-
-Bet tikai tad, kad tas viens.-
-Protams. Tā ir ēnu stunda. Vientulības stunda. Tā ir stunda, kad konjaks garšo vislabāk.-"
/Ē. M. Remarks/×
"Ir labi, kad sāļās asaras var savākt netīrā stikla pudelē ar uzrakstu "dzeja", bet briesmīgi, kad nevar."
/S☁/×
"Nekad neatvainojies, bērniņ. Nekad nerunā. Sūti puķes. Bez vēstules. Tikai puķes. Tās aizsedz visu. Pat kapus."
/Ē. M. Remarks./
ESTÁS LEYENDO
Brokastu Tējas Klubs
PoesíaPie rīta tējas no mana prāta izsūktās domas, dziesmu vārdi, teksti un netīrākie prāta putekļi. P.s. daļa citātu nav manis rakstīti. Lielākoties centīšos norādīt autoru. Manis radītus šedevrus vai piebildes atpazīsiet ar skaistu "S☁". Ja izmantojiet...