Ida pov
Jeg traff bakken med et høyt BAM. Hodet mitt smalt i den harde asfalten og luften ble slått ut av lungene mine. Mannen som gravde meg opp tidligere i dag sto foran meg. Jeg var livredd for han, men hadde hvertfall en god grunn til det. En skummel skjelettmann med en afro stod og snakket med han. Ved siden av dem stod Paulina og Lea. De så ut som om de kjedet seg og bare ville hjem. Jeg snudde meg og så en gutt som satt lent over meg.. DET VAR ACE! Drit i hjernerystelsen jeg sikkert får av fallet, ACE ER HER!
Ida - "ACE~~"
Ace - "IDA~~"
I dette øyeblikket forsvant alt og alle rundt meg bortsett fra Ace. Vi lå på en vakker eng fylt med titusener av vakre blomster. De varierte i størrelse, form og farge, men alle var aldeles nydelige og luktet helt vidunderlig. Hjernen min zoomet inn på Ace sitt ansikt. Ansiktet hans var som et vakkert maleri med det svarte, fløyelsmyke håret som innrammet det. Massevis av fregner var strødd utover fjeset hans, og hans store, brune øyne var festet på noe ute i horisonten. Noe jeg ikke kunne se selv enda.
?? - "YOHOHOHO jeg ser dere kommer godt overens!"
Jeg våknet fra den lille dagdrømmen min og tittet irritert opp på skjelettmannen.
Ace - "eh ja"
Ace glodde på skjelettet mens han klemte meg hardt inntil seg. Etter å ha blitt kidnappet og begravd levende med et uhell var han sikkert redd for at jeg skulle bli tatt fra han igjen.
?? - "YOHOHO kanskje jeg skal ta henne selv?"
Ace - "nei"
Brook - "hvorfor ikke?"
Ace - "Du trenger fortsatt en ekte skjelettbabe, Brook. Ida er dessverre ikke det"
Ida - "skjelettbabe? wtf.."
Lea pov
Lea - "bare sånn at du vet det Ida. Han prøvde å drepe deg for å så tvinge deg til å gifte deg med han når du ble et stygt, ensomt, desperat skjelett uten andre potensielle datingspartnere."
Ida - "HÆ?! ACE HJEL-"
Ace holdt hånden over munnen til Ida helt til hun sluttet å skrike og endelig roet seg ned. Han himlet med øynene.
Paulina - "han begravde deg levende, den syke jævelen"
Ida skrek under hånden til Ace, men alt hun sa ble helt utydelig og hørtes ikke norskt ut engang. Det hørtes ut som en døende sjiraff.
Brook - "det var ikke fint sagt~ Dere som faktisk skylder meg en tjeneste bør være litt mer forsiktige med hva dere sier~"
Lea - "angående denne tjenesten.."
Jeg lurte på hvordan jeg skulle fortelle Brook at jeg ikke fikk kontakte den "vakre, høye blondinen hans". Oppdrag skjelettbabe hadde allerede gått i dass før det i det hele tatt hadde begynt. Og jeg som gledet meg sånn til jeg kunne selge Sabo til Satan uten å få kjeft.. :((
Ida - "MHMHH"
Ace - "hysj Ida"
Ida - "MMHHHHHMMMHHHHHH"