Pedo? Jeg?

91 4 0
                                    

Jeg sto på kanten og så ned på dypet mens jeg vurderte om jeg skulle hoppe eller ikke. Tiden gikk smertefullt sakte og jeg innså ikke at jeg holdt pusten før lungene mine skrek etter luft. Jeg måtte klare dette. Jeg pustet dypt inn og tok sats. I det øyeblikket kroppen min forlot bakken, angret jeg dypt.
Da jeg traff vannoverflaten kunne jeg bare forestille meg folks ansiktsuttrykk. Jeg sank dypere og dypere ned i vannet helt til jeg traff bunnen. Mørket slukte meg hel og jeg strevde for harde livet med å komme meg opp mot lyset igjen. Til ingen nytte. Vann strømmet inn i lungene mine og synet mitt begynte å svikte. Det siste jeg så før alt forsvant var en liten stråle av lys som sakte nærmet seg.

I det jeg åpnet øynene mine, fikk eg umiddelbart øyekontakt med et par klare, blåe øyne. Gutten var blond med slående ansiktstrekk som gjorde meg helt målløs. Jeg tenkte meg litt om før jeg dyttet han vekk og skrek av full hals. "KA FAEN DUDE IKKE PRESS TRYNET DITT OPP MOT MITT! EG RINGER POLITIET!"

Lea pov

Lea - "GÅ VEKK PEDO"

Ord kan ikke beskrive hvor forvirret gutten så ut. Han sperret opp de blåe øynene og munnen hans var formet som en "o".

Pedo - ".. pedo? Eg? Du er klar over at eg reddet deg sant.."

Lea - "unnskyld meg, eg hadde full kontroll"

Pedo - "u-unnskyld.. det virket som om du holdt på å drukne så.."

Gutten stirret ned i bakken. Det var helt tydelig at han både fikk panikk og følte seg skyldig.

Lea - "takk for voldtekten då"

Pedo - "bare hyggelig eh.."

Lea - "Lea"

Pedo - "hyggelig å treffe deg Lea. Eg heter Sabo"

Jeg så meg rundt og fikk øye på venninnene mine som satt og spiste med to fremmede. For en mangel på respekt. Her holder jeg på å drukne mens de er på date. Leah og Ida er begge helt tomat i trynet mens de sitter der med fremmed #1 og fremmed #2. Fremmed #1 hadde fregner og stirret spent på glasset til Ida. Fremmed #2 stirret på den blåe bikinitoppen til Leah. Eier du ikke skam, mannfolk? Alt jeg ville nå, var bare å komme meg vekk fra denne svømmehallen. Jeg går sakte, men bestemt mot de.

Ida - "Lea du må hilse på Ace og Luffy~ Vi er liksom SÅ in love~"

Lea - "hva faen har skjedd med deg"

Leah - "tror Ace tok noe i drikken hennes"

Ace - "heyhey det funket då"

Luffy og Ace ler.

Luffy - "hvis du hadde tatt i litt mer hadde du kanskje kommet litt lengre enn å bare se på hun i den bikinien
( ͡° ͜ʖ ͡°)"

Lea - "..kan vi gå?"

Leah - "ja vent 2 sek"

Leah reiste seg fra stolen hun satt i og gikk bort til Luffy. Hun lente seg inntil han, tok opp mobilen hans og la til nummeret hennes.

Leah - "Ring meg ( ͡° ͜ʖ ͡°)"

Luffy - "shishishi definitivt snuppa"

Ida - "herregud så skjønt"

Lea - "KA FEILER DERE? Dere er jo verre enn pedoen fra isted."

Sabo - "sa noen pedo?"

Plutselig sto det blonde monsteret bak meg, med hånden på skulderen min. Jeg strevde med å la være å spenne til han.

Lea - "faen"

Sabo - "hey pass språket ditt"

Lea - "pass trynet ditt du er for nærme. Minst to meter avstand, takk."

Jeg dro med meg Leah og Ida på vei inn mot damegarderoben. Vi gikk inn og jeg lukket døren etter meg. Ida snublet og falt med trynet først i bakken mens Leah lo av henne.
Jeg gikk inn i dusjen og kjente at fjeset mitt ble helt rødt. Hvordan kan et så fint menneske være så pedo?

Pedoer overaltWhere stories live. Discover now