Lea pov
Tingen stirret fornærmet på meg. Han hevet hånden og pekte på seg selv.
?? - "YOHOHOHOHO JEG ER MR SATAN, MEN DU KAN KALLE MEG BROOK"
Lea - "wtf drep det"
Tingen var et levende skjelett på nesten 3 meter. Han hadde en gigantisk, stygg afro som fikk han til å se ut som en vandrende sirkusattraksjon. Jeg stirret opp mot han og fikk blikkontakt.. eller.. hvertfall med der øynene hans burde ha vert.
Ace - "Brook, kan du gi oss Ida tilbake?"
Brook - "nei hun er kjæresten min~ yohohoho~"
Ace - "unnskyld meg. Jeg tviler på at hun takket ja til det"
Brook - "det spiller ingen rolle siden hun allerede har stjålet hjertet mitt med sine blonde lokker.. selv om jeg ikke har et hjerte yohoho"
Herregud han er så teit at jeg strever med å ikke himle med øynene. Vil ikke gjøre satan sur heller.
Lea - "burde du ikke få deg en skikkelig skjelettbabe i stedet?"
Brook - "nei jeg vil ha en blondine. Skjelettbabes har ikke blondt hår, og hvis de har det, er det fake"
Paulina - "kan vi bytte henne mot noe?"
Ace - "jeg har tjue kroner og en halv tyggispakke"
Brook - "nei takk du"
Lea - "Vi har prøvd vårt beste og det er innsatsen som teller, ikke nødvendigvis resultatet"
Paulina - "hva prøver du å si?"
Lea - "vi ditcher Ida og går hjem"
Ace - "nei? Det er uakseptabelt"
Lea - "bare et forslag"
Brook - "okei. Hvis dere vil ha Ida tilbake, må dere skaffe meg en annen kjæreste"
Jeg lo høyt i et godt, halvt minutt før jeg innså at alle stirret på meg.
Lea - "var du seriøs?"
Brook - "jeg vil bare ha en kjæreste"
Paulina - "same, men alle er fuckboys"
Plutselig fikk jeg en helt perfekt idé.
Lea - "okei, så du vil ha en blond kjæreste?"
Brook - "ja"
Lea - "oppfølgerspørsmål : må det være en jente?"
Ace - "jeg liker ikke retningen denne samtalen drar"
Brook - "det spørs"
Omg dette kan funke.
Lea - "flott. Din potensielle nye kjæreste er høy, blond og pen"
Brook - "yohohohoho"
Sabo pov
Jeg kunne kjenne at noen snakket om meg da jeg nøs. Dette var den tredje gangen på 5 minutter, og jeg var ikke allergisk mot alt støvet i dette rommet. Hybelkaninene plagde meg som en person, men ikke nesen min.
Luffy - "prosit"
Sabo - "takk"
Leah - "......"
Luffy - "....."
Sabo - "... når kommer Lea tilbake?"
Leah - "når Popo, Ace og Ida kommer tilbake~"
Sabo - "....."
Luffy - "Sabo? Kan du hente noe drikke?"
Sabo - "eh okei"
Jeg gikk ut av rommet og ned trappen. Halleluja, jeg vil ikke stå i veien for de to. Da jeg gikk ned, satt jeg på en alarm om 10 min. Lykke til, Luffy.
Leah pov
Leah - "eh er du tørst eller~?"
Luffy - "nei"
Vent litt nå..
Leah - "hvorfor sendte du Sabo ned for å hente drikke da~?"
Luffy stirret intenst på meg. Han reiste seg og satt seg ned tett inntil meg. Han hevet hånden og presset opp haken min med pekefingeren.
Luffy - "( ͡° ͜ʖ ͡°)"