Oppdrag : redd Ace

25 0 1
                                    

Ace pov

Alt var mørkt og kaldt. Jeg så ingenting og kjente en varme som gikk fra skulderen min til håndleddet mitt. Jeg kunne kjenne at jeg lå på en madrass med en knekkebrødsmule på. Noen hadde et fast grep om hånden min og det virket som om de nektet å slippe. Ida? Er det deg? Hjelp meg..

?? - "hvordan skal vi vekke han?"

?? - "jeg foreslår at vi slår han jævlig hardt i ryggen for å nøytralisere det harde, nådeløse sparket fra Ida"

Vent. Jeg vil ikke bli utsatt for en så ydmykende handling mens jeg er bevisstløs. Kom igjen. Gi meg noe annet.

?? - "du vil bare slå han"

?? - "kanskje, kanskje ikke"

?? - "nei, det er galt å slå andre "

?? - "din jævla hykler, du slår meg hele tiden"

Alle sammen var stille en stund. Kan det være at de faktisk vurderte forslaget til den syke ungen? VÆRSÅSNILL IKKE SLÅ MEG IGJEN.

?? - "hvis denne kleine stillheten betyr nei, så har jeg et nytt forslag. Vi kan tilkalle han her."

?? - "Lea jeg tror ikke at det er en så veldig god idé."

?? - "mamma sier: satanisk rituale"

?? - "du sa jo nettopp at du ikke var mam-"

?? - "hysj barn"

Okei jeg tar tilbake alt jeg nettopp tenkte. VÆRSÅSNILL BARE SLÅ MEG. Denne syke ungen planlegger å tilkalle Satan.

Sabo pov

Etter kinoen hadde alle sammen samlet seg hos Leah. Liket til Ace lå på en skitten, rosa madrass. Lea smilte på en grotesk måte mens hun tenkte over hvordan hun skulle begynne.

Lea - "hvordan har man egentlig et satanisk rituale?"

Leah - "jo først tegner du opp et Illuminati-tegn"

Lea - "nei hva faen"

Sabo - "mener du et pentagram?"

Leah - "nei. Hele familien min er faktisk eksperter innen sataniske rituale og-"

Ida - "jeg googlet det"

Lea hentet frem en nål, fem røde lys, et ark og en gammel penn. Hun tegnet opp et pentagram og satt et lys i hver kant. På arket skrev hun ned et satanisk vers og tente etterpå alle lysene. Jeg skjønte ikke hvordan hun klarte å oppføre seg som om dette var helt naturlig. Herregud for en skummel jente.

Lea - "Okei, så de sier jeg skal stikke fingeren min med nålen og signere arket med mitt eget blod."

Sabo - "jeg synes ikke du burde gjøre dette.. tenk om det funker.."

Lea - "jeg tror ikke akkurat noen andre hadde meldt seg som frivillig til å tilkalle Satan."

Ida - "vi ha et satanisk rituale i det hele tatt?"

Luffy - "ja, vi må redde Ace ( ͡° ͜ʖ ͡°)"

Ida - "javel.. kan vi ikke bare bruke noen andre sitt blod?"

Luffy - "shishishi det går sikkert"

Lea - "jeg stemmer for at vi stikker Sabo"

Sabo - "men jeg er redd for nåler.."

Lea - "pingle"

Leah - "vi kan stikke Ace"

Ida - "nei ikke faen"

Før noen av oss fikk tid til å tenke oss om, pilte Lea bort til Ace og stakk han med nålen. Blodet rant ned. Lea fniste som en 3-åring på julaften. Hun hentet pennen og skrev "Ace" med den styggeste skriften noensinne. Hun brettet papiret og holdt det borti flammen til det ene lyset. Papiret tok fyr og Lea ventet tålmodig på at det skulle brenne fullstendig opp.

Lea - "så må det bli.. HYLL SATAN!"

Å nei.

Pedoer overaltTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang