Hoe het is om steve te zijn

221 7 4
                                    

Hallo welkom bij dit verhaal. Ik hoop dat jullie dit een leuk boek gaan vinden. Ik ga maar snel beginnen.

Heeeuw (gaap) . He waar ben ik. Waarom zie ik alleen maar blokken. Eens kijken in de spiegel. AAAAAAAAAH. Ik ben ook gemaakt van blokken. Wat een hel hierzo. Ik ga maar eens naar buiten toe. AU! AAAAH EEN ZOMBIE.
Zombie: ik eet je op zodat je al je spullen kwijt bent.
Steve: huh welke spullen. Ik heb helemaal geen spullen. Ik leef net 2 tellen
Zombie: oh nou ik heb gewoon honger dus ik eet je gewoon op.
Steve: nee niet doen. Oh ja ik heb nog niet gegeten. Ik kan niet rennen AAAAAAAH.
Zombie: gatverdamme wat heb jij nou weer een slechte smaak.
Weer terug op een andere vreemde plek.
Wat waar ben ik. Waar is mijn huis. Pfff nu mag ik weer overnieuw beginnen met bouwen. Eerst ga ik hout hakken. Au au au au au au au. Mijn hand bloed. Maar ik heb 7 stukken hout. Ik maak een crafting table. Zo die staat. Nu stokken maken. Yes ik kan nu een bijl maken. 39 bomen later. Zo nu kan ik mijn nieuwe huis bouwen. 2 dagen later. Zo wat een prachtig huis. Nu nog snel een wapen maken want het word al bijna donker. Aha daar ben je weer.
Zombie: huh jij weer. Ik trap er niet weer in.
Steve: haha nu krijg je payback. Flarts het zwaard van steve rijgt de zombie dwars door zijn buik. Ah man. Wat heeft die zombie gegeten. Al het eten van de zombie valt op de grond. Ah heeft iemand een teiltje voor me. Te laat. Steve kotst de zombie helemaal onder. Snel kijkt steve om zich heen. Ik moet schapen zien te vinden voor wol. Dan kan ik rustig slapen. Een eindje verder ziet steve een roze schaap met een snorretje.
Yoyoyo its could your boy Pinksheep here. Steve schrikt en rent weg. AAAAAAH EEN PRATEND SCHAAP. Een stuk verderop ziet steve nog een schaap. Wat is dat schaap lelijk. Er staat een schaap om zich heen te kijken. Pff nou ja het is voor wol. Steve pakt stilletjes zijn zwaard en sluipt op het schaap af. Dan steekt hij het door het schaap. Oh nee het word wazig in mijn ogen.
       
                        ~~~~~

Oh man meen je dat nou. Ik kan niet eens tegen bloed. Hij kijkt naar de andere kant en snijd reepjes uit het schaap. Zo nu naar huis en dan het schaap bakken. Onderweg ziet Steve zijn huis en rent erheen. Oh zo. Veel. Honger. Hij drukt het schaap de oven in. Na 30 minuten in het klaar. Precies op tijd want het word donker buiten. Zo nu snel eten en dan slapen. Terwijl Steve het vlees naar binnen propt ziet hij iets buiten. Hij wat ik dat nou weer. Het is groen en sist. Mmm even kijken. Hij pakt zijn zwaard. Wow dat is lang lopen. Ik zie nog net huis. Hé daar is het wezen. Het wezen loopt op Steve af. Steve pakt zijn zwaard met zijn zweethanden. Hij is bijna bij me ik. Steve probeert het te steken. Huh wat doet hij nu weer. Het wezen lijkt wel een knipperlicht. BOEM.

                WAT GAAT ER
                 GEBEUREN

Hoe het is om steve te zijn. (minecraft)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu