Ik wil je een andere naam geven Steve want ik vind deze naam saai. Mag ik dat doen of wil je zelf een naam verzinnen? Ik bepaal hoe ik heet en hoe ik eruit zie! zegt Steve een beetje boos. Oké oké rustig rustig , ik wist niet dat je zo zou gaan reageren. Hahaha grapje. zegt Steve. Maar ik wil wel mijn eigen naam verzinnen want ik vind wel dat ik dat moet doen. Oké. Maar dit is de laatste keer dat ik jou Steve noem. zegt Isa met een blij gezicht. Hoe wil je heten Steve? zegt Isa met nog een blijer gezicht. Ik heet vanaf nu... Charly. Charly?! zegt Isa met een verbaasd gezicht. Hoe kom je aan die naam? Toen ik aan het denken was schoot mijn naam in mijn hoofd. Vind je het geen leuke naam dan? vraagt Charly. Ik zat te denken aan Danny. DANNY! Wat een lelijke naam , hoe kom je erbij? zegt / schreeuwt Charly. Nou gewoon het zelfde als jou denken. Oh. Maar ik vind het alsnog geen leuke naam. zegt Charly. Dan heet je vanaf vandaag Charly. Maar het is nog ochtend dus zullen we weer naar die grot met dat ijzer? vraagt Charly met een blij en verheugd gezicht. Nou kom mee Charly dan kunnen we naar die grot. Pak wel je stenen pickaxe en je zwaard en je pak. Trouwens Charly? Ja. Heb jij die ijzer in de oven gedaan? Ja wat dan? Dan kunnen we nu een ijzer pak voor je maken zodat je beter beschermt bent. zegt Isa. Oh kun jij die voor me maken dan kijk ik mee hoe het moet. Nadat Isa een nieuw pak heeft gemaakt gaan ze naar de grot toe. Ik vind de grot zo leuk. Jij ook Isa? Jazeker. Ik vind het leuk om jou te leren hoe je alles moet doen en maken. Ja en ik vind het leuk om alles te leren door jou. Charly? Ja Isa. Weet jij wat daar ligt? Nee. Kom laten we kijken. Doe wel je pak aan en pak je zwaard. Oké. Oh kijk nou. zegt Isa. Er ligt gewoon een blokje. Oh gelukkig maar. zegt Charly. Kom daar is het. laten we naar binnen. Wat is al dat licht daarbinnen? En wat is die schaduw?
WAT DENKEN JULLIE WAT DIE SCHADUW IS? LAAT HET ACHTER IN DE
REACTIES EN WIE WEET KIES IK JOU IDEE. ZET JE MINECRAFT NAAM ACHTER
JOU BRILJANTE IDEE EN MISSCHIEN STA JIJ DAAR WEL. TOT MORGEN!
PRAAT MET.
CHARLY:
ISABELLA:
ENDERDRAGON:
DEOPRINCE:
DRAGONBRITT123:
MVR. SPIEKER:
SCRIJVER:
JE LEEST
Hoe het is om steve te zijn. (minecraft)
FanfictionHet is een verhaal niet om Minecraft te spelen, maar er in te zijn.