hoe komen we eruit en wat is deze plek

27 2 2
                                    

Isa , Steve en Pinksheep kijken naar de Enderdragon. How do we get out wife? WHAAH. Ok thank you. Wat zei ze? vraagt Isa. She can teleport 1 guy. She have to choose. All right who you gonna choose? WHAAH. She choose me. En wat moeten we dan nu doen?! vragen Isa en Steve tegelijk. You have to kill yourself. Plop. Pinksheep is weg. Ok Steve niks aan de hand. Je heb helemaal niks bij je? Nee niet dat ik weet. Ok Steve. Typ in het balkje.. /kill. zegt Isa met een blij en verdrietig gezicht tegelijk. Ze kijken nog even naar de Enderdragon en typen dan /kill. Plop die zijn ook weg. Ze komen terug in het huisje waar ze ook /spawnpoint hebben getypt. Zo we zijn er weer. Oost west thuis best zeggen ze dan. Hahaha. lachen Isa en steve. Uhh... Waar is Pinksheep gebleven Steve? Ik weet het niet. WheRe Is mY daDy? Oh oh. Wat is er Isa? Puprpleshep is nog hier! I cAn TelEpoRt TO DAdy. Weet je waar hij is dan? vraagt Steve. Yes i can. Now i have to go. Bye. Doei Purpleshep. En geven hem nog en laatste aai over zijn paarse vieze vacht. Net voordat ze hun handen weg willen halen verdwijnt Purpleshep. Nou kom  Isa. Isa staat te huilen omdat ze het zo jammer vind. Ineens horen ze wat en de deur gaat open. Hello i am back. WAT!!! zeggen Isa en Steve. I was been teleport to the corner of that tree. Purpleshep komt er ook aangelopen. HeLo I aM BaCk. Oh Purpleshep. Kom we gaan eten en dan slapen. Goed idee. Sjip. Huh wat was dat Isa? Heb je een poempoen in 1 van de kisten. Oeps kijk naar beneden.


                          WAT IS DAT DENKEN JULLIE? LAAT EEN IDEE EN JE MINECRAFT NAAM ACHTER EN WIE WEET KOM JIJ IN MIJN BOEK? NA DAT WIL IK ZEGGEN DAT JULLIE BAZEN ZIJN. TJAUW.


PRAAT MET.

PINKSHEEP:

PURPLESHEP:

DEOPRINCE:

SCHRIJVER:

ENDERDRAGON:

STEVE:

ISABELLA:

DRAGONBRITT123:

Hoe het is om steve te zijn. (minecraft)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu