Opeens hoor Steve iets alsof er ijzer word geslagen. Wat hoor ik? vraagt Steve aan issabella. Huh wat is dat? Issabella is blauw gekleed. Dat is de beste armour! Hoe heet het dan Issabella? Dit is DIAMOND ARMOUR!!! En dit is een dia zwaard. Wow zo cool! zegt Steve. Ok zullen we wat schapen vermoorden? vraagt Issabella. Ok is goed. Ok schapen kom maar op! Ehum... Steve? Ja Issabella. Wat is er? Heb jij geen armour bij je. Oh ja bijna vergeten. Opeens staat Steve met alleen een leren helm op zijn hoofd en een houten zwaard. Okeeeh zegt Issabella met een raar gezicht. Is dit alle armour die je heb? Jazeker ik vind dit de beste soort armour. Issabella ligt te janken van het lachen. Wat??? zegt Steve als ze weer klaar is met lachen. Ahum niks hoor. Ok kom je dan wat schapen vermoorden , dan kunnen we slapen vanavond. Ok maar 1 ding. Ja wat is er Steve? Mag ik je Isa noemen? Ja hoor. Ok maar nu moeten we echt wol meenemen. Na 6 schapen lopen ze terug met PinkSheep. Na een nacht in het mooie en lekkere bed , staat er een groep dieren voor de deur.
WAT STAAT ER VOOR DE DEUR DENK JE?
LAAT EEN IDEE EN JE MC NAAM ACHTER EN WIE WEET KIES IK JOU?
PRAAT MET
STEVE:
ISA:
DEOPRINCE:
CREEPER:
ZOMBIE:
PINKSHEEP:
JE LEEST
Hoe het is om steve te zijn. (minecraft)
FanfictionHet is een verhaal niet om Minecraft te spelen, maar er in te zijn.