WAT WAS DIE BOEM?!?!

18 1 0
                                    

Charly kijkt achter zich. ISABELLA!!! Ja hoor.. Daar ligt Isa dan. Er komt een skelet aanlopen met een boog in zijn hand. Oh nee. WAT WAT WAS DIE KNAL!! schreeuwt Charly naar Sandra. Dat was een creeper! Oh nee. zegt Charly. Isa staat al bloedend op. KIJK UIT ISABELLA! schreeuwen Charly en Sandra. Waarvoor! schreeuwt Isa terug. EEN SKELET! Isa kijkt achter zich. Ze valt opnieuw neer. Sandra pakt haar boog en schiet het skelet in 1 keer dood. Daarna bouwt ze de grot dicht aan beide kanten zodat er niks meer in kan. Ze rennen allebei op Isabella af. Er stroomt bloed uit het hoofd van Isabella. Ze.. ze is d d d d dood. Charly begint heel hard te huilen. NEEEEEEEEEE! WAAROM IK WAAROM NU!! Charly geeft Isabella nog een laatste knuffel. Daarna maakt Sandra 2 kisten en plaatst die naast elkaar zodat het 1 grote kist word. Zullen we Isabella maar hier in doen? vraagt Sandra ook verdrietig. Ja. zegt Charly terug terwijl hij nog huilend. Ze pakken Isabella op en leggen haar in die grote kist. Charly pakt 3 diamanten (zijn enige) en legt die in de hand van Isabella. Daarna doet Charly de kist dicht. Sandra pakt TNT en legt die voor de muur die naar de uitgang lijdt. Wat ga je doen Sandra? vraagt Charly. Ik zorg dat als de muur stuk is en de monsters ook dood gaan voordat jij of ik ook nog neergaat. Oh, slim dank je. zegt Charly. Kijk uit! zegt Sandra. Charly pakt de kist met Isa en sleept die in de andere hoek. Daarna gaat hij ernaast zitten. Sandra steekt de TNT aan en rent naar Charly toe. BOEM! De muur ligt eruit en het is veilig. Oh nee het is al donker. zegt Charly. Nou ik heb 2 bedden voor onderweg dus we kunnen overnachten. Sandra bouwt het weer dicht en plaatst de bedden. Nou Charly. Kom dan gaan we slapen. Oké. Tot morgen Isabella. In de schrijfbalk staat. Isabella: Tot morgen Charly. Sandra en Charly liggen in bed en Sandra zegt. Morgen gaan we wat doen.


                                         wat gaan ze morgen doen denken jullie? laat een reactie en een vote achter in de comments. ps ik ga tot hoofdstuk 30 denk ik. DOEI :)

praat met:

Isabella:

Charly:

Sandra:

Schrijver:

Mvr. Spieker.

dragonbritt123:

deoprince:

Hoe het is om steve te zijn. (minecraft)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu