Goedemorgen Charly. Charly ligt nog in een diepe slaap. Hij heeft iets in zijn handen tegen zijn borst gedrukt. Sandra schudt Charly wakker. Wat heb je in je handen? Charly gaat zitten op zijn bed. Hij heeft een foto van Isabella in zijn handen. Waar heb je die vandaan? Die heb ik vannacht gepakt. zegt Charly. WAT!!!! BEN JE GEK GEWORDEN! schreeuwt Sandra. Ik kon niet slapen omdat het de eerste nacht zonder Isabella. Maar je bent met Isa. Nee dat is het niet. snikt Charly. Ik wil haar levend zien. Hhhm.. ik ga nar huis toe. Ik wil Isa eerst onder de grond brengen. Nadat ze Isabella hebben begraven ging Charly weer naar huis. Zo oost west thuis best. Oh hallo. Wie bent u? vraagt een verdachte stem. Nou dat kan ik beter aan jou vragen. Oh ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Isabella maar er was volgens mij ook iemand die mij Isa noemde. Ik zal me even laten zien. Er komt een meisje tevoorschijn. Ze lijkt precies op de Isabella die dood was gegaan. Wie noemde jou Isa? vraagt Charly. Volgens mij heette hij Charly. Wacht eens. Jij lijkt verdomd veel op Charly. Hoe heet jij eigenlijk? I... ik ben die Charly. ISABELLA JE LEEFT! JE BENT OPGESTAAN! Maar hoe dan?
Hoe kan Isabella weer levend zijn denken jullie? laat het goede antwoord achter in de reacties. Laat ook even je Minecraft naam achter. TOT DE VOLGENDE KEER!!!
Ps. Ik haal Isabella er expres niet uit want dan is het verhaal ook zo saai hihi.
praat met.
Charly:
Isabella:
Sandra:
mvr. Spieker:
Dragonbritt123:
Deoprince:
Schrijver:
Skelleton:
Zombie:
Creeper:
JE LEEST
Hoe het is om steve te zijn. (minecraft)
Hayran KurguHet is een verhaal niet om Minecraft te spelen, maar er in te zijn.