hoe kan ze tot leven zijn gekomen?

31 1 0
                                    

Isabella? zegt Charly verrast. Ja wat is er? Hoe kan jij weer levend zijn en dan ook gelijk in het huis? vraagt Charly verbaast. Nou als je dood gaat of bent kom je weer tot leven omdat je in Minecraft bent. zegt Isa. Oh ja, bijna vergeten. zegt Charly. Maar heb je dan oneindig leven? Volgens mij niet, je kan maar 1 keer tot leven komen en als je dan dood gaat kom je nooit meer tot leven, zegt Isa. Maar waar kom je dan terecht als je voor de tweede keer dood gaat? vraagt Charly. Dan... dan kom je in de zogeheten End. De End? vraagt Charly. Ja daar waakt er een draak over je ziel en als je geluk heb kom je weer tot leven. zegt Isa. Huh, maar hoe dan? vraagt Charly. Je bent 1 dag in de End en elke 12 uur dagen kiest de Enderdragon 1 ziel uit en die komt dan weer tot leven. En als je dan dood gaat word je verwijderd van... Charly? ... CHARLY WORD WAKKER! Charly ligt dood op de grond en achter hem staat een ander iemand. WIE BEN JIJ! Ik ben Joery en jij gaat ook dood. Op het moment dat hij schiet komt Charly er voor omdat hij opnieuw tot leven komt. NEEE! Alles word weer zwart voor Charly's ogen. Alles word zwart, maar de hemel is paars. Hey. zegt Charly. Dit is de plek waar ik ook met Pinksheep was. En daar is de enderdragon, de vrouw van Pinksheep. Ineens zegt de draak, allright evryone come to me. I gonna choose 1 soul. Opeens komen er allemaal witte punten naar de draak en gaan netjes in rijen van 2 staan. The one who can go and life again is TheGameWorld, have a nice life and be carefull. Oh shit. denk Charly. 

                                                                   12 uur later...

I am gonna choose again. Charly vliegt als een raket naar de draak toe. Oké. Sorry if you die but i need to choose. The soul who come to life is... Itsthebestgame123.  

neeeeeeeeeeee.

~~~~~~~~~~~~~~


Sorry maar ik heb het heel druk met school enzo dus ik stop na dit deel. Misschien maak ik nog wel een grappenboek. Dus als je dat wil volg en reageer ff en bij de 15 stemmen doe ik dat.                         Doei :(


praat met:

Charly:

Isabella:

Enderdragon:

Dragonbritt123:

Deoprince:

Zombie:

Schrijver:

Pinksheep:

Purpleshep:


Hoe het is om steve te zijn. (minecraft)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu