Wat is er met Purpleshep???

30 2 0
                                    

Huh? zeggen Isa en Steve tegelijk. Is dat jou zoon? Yes he is my son. mag ik even samen met Pinksheep zijn? vraagt Isa. Waarom... Ohhh. Ik snap het. Ga nu maar Steve. Ok tot zo , roep me maar als je klaar bent. Zal ik doen. zegt Isa. Pinksheep? Yes. Hoe heb jij  "je zoon" gekregen? vraagt Isa met een raar gezicht. Pinksheep kijkt Isa aan. I am married whit the Enderdragon. STEVE!!! KOM EENS. HET IS VEILIG. HOOP IK. scheeuwt Isa door het huis. Steve rent naar de kamer toe alsof zijn leven eraf hangt. Wat is er? vraagt Steve hijgend. Pinksheep is getrouwd! Met wie? Met.. met... DE ENDERDRAGON! Oh. zegt Steve. Gefeliciteerd Pinksheep. WAT! Isa kijkt naar Steve met een heel raar en verdrietig gezicht. Weet je niet wie de Enderdragon is? Nou gewoon een mens net als jij en ik. Nee sufferd! De Enderdragon is het machtigste en gevaarlijkste wezen van Minecraft. Oh shit! zegt Steve en hij kijkt naar Pinksheep. Yes thats my wife. Weet jij waar ze is? vraagt Isa. Yes i do. I always can go to her. Kunnen wij ook naar haar toe? vraagt Steve. Yes but don't take a sword or other weapons whit you. Ok. zegt Isa. Steve? Ja Isa. Kan jij chatten met het balkje onderin. Onderin? Oh daar eens kijken. Ja dat kan ik. Ok gelukkig. Typ in het balkje / spawnpoint. Uhhh Ok. Isa en Steve typen allebei even snel. Huh? vraagt Steve. Wat staat daar? Ik kan het niet lezen. Er staat. Your spawnpoint is been set. Ok Pinksheep breng ons er maar heen. Wacht Isa ik doe al mijn spullen in de kisten zodat ik niet per ongeluk een wapen pak. Slim idee Steve. Na 10 minuten zitten alle kisten vol. Nu kunnen we echt gaan Pinksheep. All right. Pinksheep pakt iets in zijn poot. Kan jij ook bouwen? vraagt Isa. Yes of course. Hij maakt de deur open en zoekt een plat deel op het land. Hij bouwt 3 blokken naast elkaar en doet dat bij elke hoek maar niet de punten. Daarna doet hij er een soort ogen in. Als alle ogen erin zitten word de grond zwart. All right. Jump in. zegt Pinksheep vol vertrouwen. Isa en Steve springen in het zwarte gat. Pinksheep doet dat ook. Ze verschijnen allemaal op een landje met zwarte pilaren. Pinksheep roept: Hello i am here with friendly people. Er komt iets aangevlogen. Dat is de Enderdragon. Oh ok. zegt Steve. Maar ik wil hier weg. Ik vind het eng hier! Pinksheep hoe komen we hier uit? Oops forget.


                                                                BEDENK EEN IDEE EN VERTEL HET ME. ZET JE MC NAAM ACHTER HET IDEE EN IK SCHRIJF JOU IN MIJN BOEK. LATER. :) PS EEN EXTRA LANG DEEL VOOR JULLIE!

PRAAT MET.

SCHRIJVER:

PINKSHEEP:

PURPLESHEP:

ISABELLA:

STEVE:

ZOMBIE:

DEOPRINCE:

ENDERDRAGON:

Hoe het is om steve te zijn. (minecraft)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu