Sjip. Snel Steve kijk in de kisten. Pak in ieder geval een zwaard! schreeuwt Isa. Steve rent naar de kist waar zijn zwaard in zit. In dezelfde kist zit ook een poempoen. Ik heb 1 poempoen Isa. Wat moet ik er mee doen? Zet hem op je hoofd. zegt Isa. Oké. Steve ziet er heel raar uit met die poempoen op zijn hoofd. Sjip. Snel Isa pak je zwaard! zegt Steve met zijn houten zwaard en poempoen. Sjip. Er staat een zwart groot ding met paarse ogen en lange armen. Steve steek hem. Steve staakt zijn zwaard naar voren en probeert het zwarte ding te steken. Maar hij valt om. Sjip. Huh? vraagt Steve die op de grond ligt. Ik heb hem gedood. Gelukkig. Bedankt. Maar Steve? Ja wat is er? Waarom lig je op de grond? Die poempoen is zwaar hoor! Hahahahaha lacht Isa. Wat? vraagt Steve. Gewoon zo te zien moet je nog wennen aan zo een poempoen op je hoofd. Isa? Ja. Wat was dat? Dat Steve... dat was een Enderman. Een wat? Een Enderman. WAt kan die allemaal doen dan? Die kan teleporteren. En dat houd in? Weet jij niet wat teleporteren is? vraagt Isa. Nee sorry ik ben net nieuw in deze wereld. Oh sorry. Nou ja. Teleporteren is dat je van de ene plek naar de andere plek gaat zonder te lopen kruipen of rennen. Sluipen dus? zegt Steve. Oh my godness you are a noob. zegt Pinksheep. Nee Steve! lacht Isa. Teleporteren is dat ik bijvoorbeeld hier sta (in de keuken) en ineens weg ben voor een paar tellen en dan sta ik voor je (in de woonkamer). Oh Oké. Isa? Ja wat is er? Wat is dat ronde ding in je hand? Dat is een Enderpearl. Daarmee kan de Enderman teleporteren. Oh. Maar hoe krijg je die dan? Ik heb hem toch voor je neus doodgemaakt. Ja. Nou als ik een monster dood heb gemaakt krijg ik iets wat dat monster nodig heeft om te leven of om aan te vallen. Oh. Kom we gaan eten dan slapen en dan gaan we morgen ergens heen oké. Oké Isa. zegt Steve met een blij gezicht.
WAAR GAAN ZE HEEN DENKEN JULLIE OF WAT GAAT ER GEBEUREN? LAAT EEN IDEE ACHTER IN DE REACTIES EN ZET JE MINECRAFT NAAM ERACHTER OF EEN VERZONNEN COOLE NAAM. LAAT OOK EVEN WETEN DAT JE HET LEEST EN VOTE ALS JE DAT WIL. DANK JULLIE WEL EN TOT LATER.
PRAAT MET:
STEVE:
ISABELLA:
PINKSHEEP:
PURPLESHEP:
ZOMBIE:
DEOPRINCE:
DRAGONBRITT123:
SCRIJVER:
ENDERDRAGON:
ENDERMAN:
JE LEEST
Hoe het is om steve te zijn. (minecraft)
FanfictionHet is een verhaal niet om Minecraft te spelen, maar er in te zijn.