Ahhh. Ik heb zo veel pijn. Huh het wezen is weg. Wat is dat groene spul dat daar ligt.het heeft ronde gaten. Opeens komt er een ander mens aangelopen. Wow die ziet er cool uit. Het meisje kijkt naar Steve en lacht. Wo o mijn god , zo cool. het meisje rent op Steve af. Gaat 'gaat het' zegt ze. Ahh ik weet niet wat er is gebeurd maar 1 ding weet ik zeker. Ten eerste , hoe heet jij. Ik ben Steve en ben aangevallen door een groen wezen met gaten in zijn lijf en hij onplofde voor mijn neus zegt Steve terwijl hij een hyperventilatie krijgt. Oh dat is een Creeper. zegt ze. Trouwens hoe heet jij. Ik ben Isabella maar kom. Waar woon je? Ik woon daar verderop. Kijk daar is mijn huis. Zal ik je naar je huis brengen? Ok. Maar eerst wil ik weten waarom alles van vierkanten is gemaakt. Oh hahaha. Dit is. Deze wereld. Deze plek. Jaja vertel maar?! Ik wil gewoon weten waar ik ben. Pfff Ok. Deze wereld heet..... Mi....
WAT IS ER GEBEURT DENKEN JULLIE?
HOPELIJK VONDEN JULLIE DIT EEN GROOT HOOFDSTUK.
IK WIL TROUWENS EEN PRIJS UITREIKEN AAN DE GENE DIE HET BESTE IDEE HEEFT VOOR DIT VERHAAL. DE PRIJS IS DAT IK DE GENE MET HET BESTE IDEE IN MIJN BOEK SCHRIJF. DUS LAAT EEN GOED IDEE ACHTER EN JE MINECRAFT NAAM EN TOT DE VOLGENDE KEER.
PRAAT MET:
STEVE:
ISABELLA:
CREEPER:
ZOMBIE:
SCRIJVER:
JE LEEST
Hoe het is om steve te zijn. (minecraft)
FanfictionHet is een verhaal niet om Minecraft te spelen, maar er in te zijn.