• ⇋ •
【 Di Dalam Pejabat Tuan Min ✥ 】
Youngbin : ...
Tuan Min : masih lagi nak kerja jadi cleaner dengan kejadian macam tadi tu?
Youngbin : tu salah saya , saya pergi lawan dia..
Tuan Min : salah ke tak salah aku tetap nak tukar kerja kau..
Youngbin : tuan nak saya kerja apa? Tawaran yang tuan tawar harit--
Tuan Min : boleh tak bagi aku habiskan ayat aku dulu?
Youngbin : nae.. *tunduk*
Tuan Min : jadi P.A aku..
Youngbin : kalau saya jadi P.A tuan , macam mana pulak dengan P.A tuan yang lama tu?
Tuan Min : aku jadikan lah dia cleaner..
Youngbin : ya! Micheosseo? *gelak*
Tuan Min : kelakar ke?
Youngbin : iyalah! P.A tuan tu dah lama kerja dengan tuan lepastu tiba tiba je tuan nak jadikan dia cleaner lepastu jadikan saya P.A tuan..
Tuan Min : kenapa? Ada masalah ke dengan tu?
Youngbin : memang lah masalah bodoh , haish orang tua ni..
Tuan Min : apa?
Youngbin : aniy , kang apa pula orang cakap! Tadi pun dah ramai yang bisik bisik! Lagipun taknak saya jadi P.A tuan! Dah lah tuan ni gatal , byuntae , pervert..
Tuan Min : ya!
Youngbin : itu pun tak mampus-ii lagi.. *cakap pelan*
Tuan Min : tolong cakap kuat sikit..
Youngbin : takde apalah , yang penting saya taknak jadi P.A tuan! Kejadian tadi pun menghantui saya lagi.. *mencebik*
Tuan Min : baru sikit..
Youngbin : jauh beza betul perangai tuan dengan Yoongi sunbae..
Tuan Min : maksud kau?
Youngbin : Yoongi sunbae tak byuntae macam tuan..
Tuan Min : Kim Youngbin!
Youngbin : ya ya rilekslah ahjusshi.. Saya gurau..
Tuan Min : ahjusshi? Aku majikan kau! Panggil aku tuan!
Youngbin : daripada ahjusshi tergedik-gedik macam sotong kena bakar iaitu nak dekat dekat dengan saya lebih baik ahjusshi anggap je lah saya ni macam anak ahjusshi , lagipun umur saya dengan Yoongi sunbae beza 2 tahun je..
Tuan Min : huh?
Youngbin : saya jenis yang terbuka kepala sem-- kepala pulak dah , saya jenis yang terbuka kepada semua orang.. Tapi bahaya juga terbuka jadi saya tutup sikit yang terbuka tu..
YOU ARE READING
[𝗖] 𝗠𝗜𝗦𝗜 𝗠𝗘𝗠𝗜𝗞𝗔𝗧 𝗖𝗥𝗨𝗦𝗛 ➤ 𝗣𝗟𝗘𝗔𝗦𝗘 𝗗𝗢𝗡𝗧
Fanfiction❣︎ Mengisahkan tentang gadis remaja yang jatuh cinta pandang pertama pada crushnya? Terlalu klise? Terlalu berdrama? Terlalu cringe? Lawak lawak bodoh dan hambar? Bahkan banyak scene melalut setaraf dengan filem india? Semuanya ada di dalam fanfic...