「 skip 」
+ 1 2 . 4 6 p.m +
【 Di Beefilove Restoran ❀ 】
Youngbin : *makan daging*
Jhope : makanlah sayur yang aku order khas untuk kau tu Bin..
Youngbin : shireo , aku tak makan daun hijau dengan rumput.. *mencebik*
Dokyeom : kau ni tak pernah nak berubah.. *pukul kepala youngbin*
Youngbin : *pegang kepala* ಠ-ಠ?
Jhope : so macam mana tadi? Okay tak kau berlakon?
Youngbin : drama yang aku berlakon tu tak jadi disiarkan lah weyh.. *mengeluh pelan*
Dokyeom : APA DIA?! *hentak meja*
Daging : *berterbangan di udara* WOOHOOOOO!!!!
Youngbin : eh eh eh! *tangkap daging*
Jhope : jangan lah hentak hentak , engko! *hentak kepala dokyeom kat meja*
Dokyeom : auw~*pegang kepala*
Youngbin : *angguk* tadi ada dua orang perempuan hina aku dengan yang lain..
Dokyeom : MANA BETINA TU?! MEHH SINI AKU TEKAP DAGING KAT MUKA DIA!!
Jhope : BETUL , MUKA MACAM JAMBAN TAK BASUH SEMINGGU! ADA HATI NAK HINA KAWAN BAIK AKU SORANG NI!!
Dokyeom : ENTAH , MEMANG NAK KENA BETINA TU!!
Youngbin : shh , takpe weyh.. Eomma aku dah saman diorang , eomma aku pun tak suka diorang hina aku macam tu..
Jhope : memang bagus tindakan eomma kau tu Bin , kalau aku ada tadi dengan kau kan.. Memang aku siat-siat mulut dia pakai pisau pemotong daging!
Dokyeom : panas pulak hati aku dengar! *kipas diri sendiri guna tangan*
Youngbin : dah lah , benda tu dah jadi pun..
Jhope : weyh Seok , aku ada buat party bujang kat rumah eomma dengan appa aku..
Dokyeom : eomma dengan appa kau takde ke kat rumah?
Jhope : takde , ni makin tua makin menjadi-jadi perangai orang tua tu! Nak honeymoon kat China pulak!
Dokyeom / Youngbin : auw~sweetnya~♡
Jhope : sweet?! Kalau iyapun nak sweet pun , tak perlu nak makan bersuap depan aku! Jealous tahu!
Youngbin : chakkamanyo , kau buat part bujang?
Jhope : *angguk*
Dokyeom / Youngbin : bukannya kau ada Hara ke?
Jhope : alaa , SESEKALI ACAH JADI ORANG BUJANG APA SALAHNYA!! HAHAHA!! *pukul-ii lengan youngbin dengan dokyeom*
Youngbin : Hara dengan Jaehun macam weyh sekarang?
YOU ARE READING
[𝗖] 𝗠𝗜𝗦𝗜 𝗠𝗘𝗠𝗜𝗞𝗔𝗧 𝗖𝗥𝗨𝗦𝗛 ➤ 𝗣𝗟𝗘𝗔𝗦𝗘 𝗗𝗢𝗡𝗧
Fanfiction❣︎ Mengisahkan tentang gadis remaja yang jatuh cinta pandang pertama pada crushnya? Terlalu klise? Terlalu berdrama? Terlalu cringe? Lawak lawak bodoh dan hambar? Bahkan banyak scene melalut setaraf dengan filem india? Semuanya ada di dalam fanfic...