Note : lagu kat atas tu , awak semua dengar bila awak dah sampai kat scene bawah bawah ❀
Spoiler : nanti kat bawah nanti ada Taehyung cakap ‘nae sarang Kim Youngbin’ bukan sarang burung ke sarang tebuan eh , maksudnya adalah.
❝ My Love Kim Youngbin ❞
・❀・
❪ Di Apartment Taehyung ❫
-
Jhope : mana Taehyung?
Dokyeom : a’ah , mana bakal laki engko tu?
Youngbin : tu tengok tu , jap eh aku tunjuk. Hah tu dia!
Taehyung : *sibuk dengan laptop*
Youngbin : kat rumah pun Taehyung buat kerja lagi dengan keparat yang lain~
Dokyeom : keparat engko Bin , dasar bodoh. Kecik kecik taknak telan racun biar mati , dah besar sebut korporat pun tak boleh!
Jhope : entah , memalukan squad terung doh!
Youngbin : eleh , manalah aku tahu nak sebut bende alah semua tu!
Dokyeom / Jhope : *geleng kepala*
Youngbin : kat luar meeting , kat rumah pulak meeting guna laptop. Orang orang yang kerja macam Taehyung memang sibuk dengan benda benda macam tu ke...?
Jhope : Taehyung kan ada cakap yang lepas dia kahwin dengan kau , dia nak keluar dari dunia lakonan. Sebab tu Taehyung sedia awal awal , dia nak ada kerjaya dalam bidang korporat. Ye kalau dia tak kerja selain kerja berlakon , mati kebulur engko Bin!
Youngbin : yeke?!
DoHope : *angguk-ii*
Youngbin : jadi tak boleh salahkan Taehyung lah ni?
Dokyeom ; eh engko ni melebih eh , memang tak boleh salahkanlah. Dah itu kerja dia , kenalah layan klien elok elok. Kang klien lari , syarikat rugi.
Jhope : appa Taehyung ada bagitahu yang semenjak Tae dah mula join bahagian korporat-ii ni , belambak projek dia dapat. Taehyung nampak je lembap bodoh-bodoh macam tu , tapi dalam diam dia cerdas. Sebab tu ramai yang nak bekerjasama dengan dia.
Youngbin : oh~
Dokyeom : cool tak bakal laki engko?
Youngbin : mestilah cool~♡♡♡
Jhope : hahaha ada orang angau~
Dokyeom : cieeeee~~~
Youngbin : diamlah!
Jhope : Bin , eja anjing dalam bahasa jawi.
Youngbin : alep nun.
DoHope : ???
Youngbin : jeng jeng kejeng , ANJENG!!!
YOU ARE READING
[𝗖] 𝗠𝗜𝗦𝗜 𝗠𝗘𝗠𝗜𝗞𝗔𝗧 𝗖𝗥𝗨𝗦𝗛 ➤ 𝗣𝗟𝗘𝗔𝗦𝗘 𝗗𝗢𝗡𝗧
Fanfiction❣︎ Mengisahkan tentang gadis remaja yang jatuh cinta pandang pertama pada crushnya? Terlalu klise? Terlalu berdrama? Terlalu cringe? Lawak lawak bodoh dan hambar? Bahkan banyak scene melalut setaraf dengan filem india? Semuanya ada di dalam fanfic...