Author Note :
Assalamualaikum / Hai sayang semua ♡ Maaf sebab tak dapat update selama beberapa bulan atas sebab exam dan masalah yang dihadapi oleh author , author hargai kesabaran anda semua (ಥ-ಥ❀)
Bukan takde idea , Alhamdulillah setakat ni idea sentiasa ada. Cuma masa dan keadaan yang tak mengizinkan untuk author update (⑉꒦ິ^꒦ິ⑉)
Dah bersedia untuk bergembira dengan MMCPD?!
Selamat membaca semua hehe , loveyou~♡
━ ❀ ━
『 Di Restoran Udon 』
Youngbin : *makan udon*
Rowoon : *tongkat dagu + pandang youngbin* comelnya kau ni~
Youngbin : (๑ ิټ ิ) comel lagi ke bang?
Rowoon : *gelak* Bin!
Youngbin : pe?
Rowoon : maknanya aku ni namjachingu kau ke......?
Youngbin : eeeeeeeeh , belum lagi.
Rowoon : laaa , habistu tadi?!
Youngbin : kau pun dengar kan yang aku cakap aku sukakan kau je , bukannya aku minta kau jadi namjachingu aku ke apa en.
Rowoon : apa ni , tak faham 😭
Youngbin : aku memang sukakan kau , tapi aku still tak kenal dengan kau sangat. Aku tak kenal eomma appa kau , adik beradik kau ke apa semua tu. Kita berdua ni macam dalam perkenalan lagi , tu lah maksud aku.
Rowoon : sekarang juga aku ceritaka-
Youngbin : tak payah , lebih kau bawa aku jumpa mak bapak kau terus. Boleh?
Rowoon : b-boleh! Hehe , nervous.
Youngbin : *gosok kepala rowoon* dah makan , jangan pandang aku je. Pandang aku bukannya kenyang pun , kan?
Rowoon : nae arraseo! *makan udon*
「 skip 」
【 Depan Kimsuki Private Hospital 】
• Dalam Kereta Rowoon •
Youngbin : aku keluar dul-
Rowoon : eh eh senangnya , keluar camtu je?
Youngbin : kau nak apa ni ha?
Rowoon : *tunjuk pipi*
Youngbin : oooooooh , nak kiss ke?
Rowoon : *angguk-ii*
Youngbin : *senyum + angguk* faham faham~
P A K ! ! !
Rowoon : *duduk penjuru kereta + pegang pipi*
Youngbin : *hayun-hayun tangan* dah lama tak buat kerja cenggini , nak lagi?
YOU ARE READING
[𝗖] 𝗠𝗜𝗦𝗜 𝗠𝗘𝗠𝗜𝗞𝗔𝗧 𝗖𝗥𝗨𝗦𝗛 ➤ 𝗣𝗟𝗘𝗔𝗦𝗘 𝗗𝗢𝗡𝗧
Fanfiction❣︎ Mengisahkan tentang gadis remaja yang jatuh cinta pandang pertama pada crushnya? Terlalu klise? Terlalu berdrama? Terlalu cringe? Lawak lawak bodoh dan hambar? Bahkan banyak scene melalut setaraf dengan filem india? Semuanya ada di dalam fanfic...