「 skip 」
❪ Di Hospital ✿ ❫
Youngbin : macam mana dengan Romen?
Doktor Im : apa awak cakap Kangchul-sshi?
Youngbin : heee~ , macam mana dengan Rowoon?
Doktor Im : dia okay cuma dia tak sedarkan diri lagi tapi kecederaan yang serious langsung tiada , jadi tak perlu risau... *senyum*
Youngbin : huu , baguslah... *sengih*
Doktor Im : saya pergi dulu... *bow*
Youngbin : nae , kamsahamnida doc... *bow* Doktor!
Doktor Im : ye saya?
Youngbin : boleh saya jenguk dia?
Doktor Im : dah semestinya boleh...
Youngbin : ah nae , kamsahamnida! *bow*
【 Pesakit : Kim Rowoon 】
「 Bilik 103 」Youngbin : *buka pintu pelan-pelan*
Tit ... Tit ... Tit ... Tit ...
Rowoon : ...
Youngbin : *tolak pelan badan rowoon ketepi + baring sebelah rowoon* Romen-ah , doktor cakap kau tak kena cedera yang serious cuma kau kehilangan banyak lah juga darahnya , jadi kau terpaksa ditahan hmm , lusa baru kau baru boleh balik... Jadi esok maknanya aku pergi mana mana sorang-ii je lepastu kat tempat shooting aku kena berkepit dengan Boo je lah maknanya , kau taknak bangun ke temankan aku , hmm? *pandang rowoon*
❛ ... ❜
Youngbin : hmm , aku dah minta maaf kat Sana unnie sebab aku terugut dan termarah kat dia tadi kat tempat shooting... *angkat tangan ke udara* terasa sunyi pula bila kau macam ni Rowoon , haha...
❛ ... ❜
Youngbin : tengok kat siling tu , anak cicak! Hahaha , comel je (≧∇≦)
❛ ... ❜
Youngbin : kau dengar kan apa yang aku cakap? Mesti kau dengar punya , kau kan bodyguard yang sentiasa dengar apa yang boss kau cakap...
❛ ... ❜
Youngbin : masa darah mengalir dari kepala kau en tadi en , aku rasa macam nak pengsan pun ada sebab ni lah first time aku tengok darah sedekat ni walaupun aku pernah kena lebih teruk dari kau... Sebab masa aku kena lebih teruk tu kan , mata aku kabur jadi tak nampak jelas sangat... Yang aku nampak dalam keadaan kabur tu aku hanya nampak............. Appa aku , masatu aku rasa macam dunia dah tak penting yang penting masatu adalah appa aku dan nyawa appa aku sampaikan aku tak kisah sangat pasal nyawa aku , diri aku , keadaan aku , aku fokus kat appa aku sampai aku tak rasa sakit kat fizikal tapi aku sakit secara mental , mental aku didera dengan perempuan tak guna tu sebab dia buat appa aku macam tu...
❛ ... ❜
Youngbin : tiba-tiba aku rasa rindu kat muka Binbin yang lama , haha... Muka yang macam jebon kelaparan , muka aku dulu tak cantik mana pun , muka aku dulu selebet , hingus hijau melekat kat bawah hidung dengan kat pipi , rambut macam rambutan , lengan sado , adalah juga ‘roti’ dua ketul kat perut aku masatu , lepastu pelajar perempuan kat sekolah tu langsung taknak kawan dengan aku dan kebanyakkannya aku ada banyak kawan lelaki , kawan perempuan aku si Hyunmo tu je lah lepastu Hara dengan Jaehun...
YOU ARE READING
[𝗖] 𝗠𝗜𝗦𝗜 𝗠𝗘𝗠𝗜𝗞𝗔𝗧 𝗖𝗥𝗨𝗦𝗛 ➤ 𝗣𝗟𝗘𝗔𝗦𝗘 𝗗𝗢𝗡𝗧
Fanfiction❣︎ Mengisahkan tentang gadis remaja yang jatuh cinta pandang pertama pada crushnya? Terlalu klise? Terlalu berdrama? Terlalu cringe? Lawak lawak bodoh dan hambar? Bahkan banyak scene melalut setaraf dengan filem india? Semuanya ada di dalam fanfic...