Youngbin : dey mamak..
Mamak : apa dia? *goyang pala*
Youngbin : you marasih merencintai Kim Youngbin?
Mamak : *angguk-ii* Kim Youngbin adalah segalanya buat saya..
Youngbin : you ada narampak dia tak? I nak terengok muruka dia..
Mamak : *tunjuk phone* dia lah my world , dia lah segalanya..
Youngbin : marana dia sikirang?
Mamak : yitu i don't know lah , surudah 3 tahun ai tak jumpa dia. Hati yini manyak rindu..
Jhope : you tahu apa jadi kat Youngbin?
Mamak : apa jaradi sama yitu saya purunya chenta hati?
Dokyeom : DIA MAMPUS KENA NGAP DENGAN YITU IKAN JIRUNG YOU KNOW?!
Youngbin : *terkejut* weyh , tak ke teruk sangat tu? *bisik kat dokyeom*
Dokyeom : TAPI! TAPI! SEBELUM DIA MAMPUS TU DIA TEREBAKAR JADI YITU DIA TIDAK MAHU TEREBAKAR LAGI DIA LARI MASUK YITU LAUT DAN MASA YITU LAH DIA KERENA NGAP DENGAN YITU IKAN JIRUNG!
Youngbin : sadis betul... *tekup mulut* *nangis*
Jhope : *ikut nangis*
Mamak : Kim Youngbin... Chenta hati saya...
Youngbin : mamak , you okay ka?
Mamak : DEY! BAGI SINI YITU GARFU!!
Jhope : nah! *hulur garfu*
Mamak : *ambil garfu* HATI YINI IBARAT SURUDAH MATI KERANA KIM YOUNGBIN SURUDAH MATI , JADI AI PUN MAHU IKUT YOUNGBIN..
Youngbin : you marahu burunuh diri ke?! Jangan! Beredosa yitu Allah marah!
Mamak : ai surudah tiridak kisiyah lagi , ai mahu mat-
Youngbin : *ambil pisau* Sini , ai seberenarnya doktor tapi yitu dalam mimpilah. Tapi dari you nak burunuh diri lebih baik you karasi you purunya orogan dalaman baragi saya , saya jual kat pasaran gilap manyak untung. Okay? *goyang-ii pala*
Mamak : EH! SAYA GURAU SAJA! SAYA ADA YISTERIBL DENGAN YITU ANAK 15 URANG..
Dokyeom : JADI , KAU SENGAJALAH PERMAINKAN PERASAAN KITORANG?! HAH?! DASAR MAMAK TAK SEDAR DIRI!
Jhope : WALAUPUN AKU JANDA ANAK SEBELAS , TAPI RAMAI YANG TERGILAKAN-GILAKAN HAKU TAU! KAU SUKA SUKA JE PERMAINKAN AKU! ENGKO DAH ADA WIFE DENGAN ANAK?! DASAR MAMAK BYURUNTAE!
Youngbin : jom balik , jangan layan mamak ni! Dah ada bini pun menggatal lagi!
Mamak : tapi kan , you yang taradi daratang dengan yitu Kim Taehyung yitu kan?
Youngbin : *angguk*
Mamak : ai manyak sherip you beredua..
Youngbin : auw , thank you..
Mamak : tarapi kerenapa diurang beredua paranggil you Youngbin?
Jhope : kitorang berdua lepaskan rindu kat Youngbin dengan panggil namja ni Youngbin..
Dokyeom : Youngbin kan sudah marampus , jadi apa lagi. Jom marempit.. Jom Bin , Kuda!
「 s k i p 」
❀ • Di Dalam Kereta Youngbin • ❀
YOU ARE READING
[𝗖] 𝗠𝗜𝗦𝗜 𝗠𝗘𝗠𝗜𝗞𝗔𝗧 𝗖𝗥𝗨𝗦𝗛 ➤ 𝗣𝗟𝗘𝗔𝗦𝗘 𝗗𝗢𝗡𝗧
Fanfiction❣︎ Mengisahkan tentang gadis remaja yang jatuh cinta pandang pertama pada crushnya? Terlalu klise? Terlalu berdrama? Terlalu cringe? Lawak lawak bodoh dan hambar? Bahkan banyak scene melalut setaraf dengan filem india? Semuanya ada di dalam fanfic...