Youngbin tiba disebuah rumah .
Youngbin : *keluar dari teksi*
Aku tiba di sebuah rumah seseorang , rumah yang riuh rendah dengan tangisan dan jeritan. Sungguh , inilah masa paling buruk untuk aku datang kesini. Tapi apa yang aku dah buat , aku kena betulkan semuanya supaya takde ramai lagi yang terluka.
Youngbin : a-annyeonghaseyo.
Semua : *pandang youngbin*
“ ITU PEREMPUAN YANG BUAT ABANG KITA MATI!! PEREMPUAN TAK TAHU MALU , DASAR PEMBUNUH!!! ”
“ KENAPA KAU DATANG KE SINI , KAU NAK BAWA SUMPAHAN SIAL KAU KE RUMAH KAMI?! ”
“ CUKUP CUKUP KAU BUAT ADIK AKU TERBUNUH , SEKARANG NI KAU NAK BUAT KAMI SEKELUARGA TERBUNUH PULA?! ”
Youngbin : puan.
Puan Kwon : kau buat apa kesini?!
Youngbin : saya datang nak-
Puan Kwon : AKU TAKNAK TENGOK MUKA KAU!!!
Youngbin : saya minta maaf dengan apa yang jadi , disebabkan saya nyawa pakcik Kwon--
Puan Kwon : suami aku elok je kerja dengan puan Min tu , tapi.......TAPI DISEBABKAN KAU , DISEBABKAN LAKI AKU NAK TOLONG KAU , PUAN MIN SENDIRI YANG BUNUH LAKI AKU KAU TAHU?!
Youngbin : ...
Puan Kwon : lelaki yang aku cinta , lelaki yang aku sayang pergi macam tu je. Cuma disebabkan kau , suami aku mati kau tahu tak? *nangis*
Youngbin : p-puan , saya minta maaf.
Puan Kwon : suami aku tak patut kenal kau , dia tak patut tolong perempuan macam kau. Dia tak patut mati dengan cara macam ni! Aku tahu orang yang bunuh suami aku , tu si puan Min. Tapi sebab apa dia bunuh laki aku? Sebab kau , PUAN MIN BENCIKAN KAU , TAPI SUAMI AKU KENA TEMPIASNYA SEKALI!!!!! *tolak youngbin*
Youngbin : *tersandar kuat kat dinding* a-akh.
Puan Kwon : PUAN MIN PATUT BUNUH ENGKAU , BUKAN SUAMI AKU!!!! ANAK AKU , ANAK AKU CUMA 14 TAHUN... 14 tahun...... *raup muka + nangis*
Youngbin : sumpah saya pun taknak pun benda ni jadi. Sumpah puan. *berlutut depan puan kwon*
Puan Kwon : dan sorang lagi umurnya baru 5 tahun.
Youngbin : ...
Puan Kwon : kau tak faham , kau tak tahu apa yang aku dengan anak anak aku rasa...
Dua anak puan kwon sedang menangis sambil ditenangkan oleh makcik dan pakcik mereka.
Hati aku remuk .
Betapa jahatnya aku hancurkan rasa bahagia sebuah keluarga .
Youngbin : p-puan....
Puan Kwon : aku tahu yang kalau aku menangis air mata darah sekalipun takkan dapat hidupkan suami aku balik. Kau fikir nyawa manusia ni permainan kau ke? Suami aku mati , aku tak boleh report polis , aku tak boleh nak bagitahu pembunuh dia siapa , sebab Puan Min ada segalanya. Semua orang dengar dan patuh apa yang dia cakap , sampaikan langsung takde keadilan atas kematian suami aku. *nangis* polis , peguam , bahkan takde satu pun yang jujur uruskan urusan kematian suami aku. Diorang kata langgar lari , takde suspek , sedangkan ada cctv kat situ , dah sah sah kereta mewah puan Min yang langgar suami aku.
YOU ARE READING
[𝗖] 𝗠𝗜𝗦𝗜 𝗠𝗘𝗠𝗜𝗞𝗔𝗧 𝗖𝗥𝗨𝗦𝗛 ➤ 𝗣𝗟𝗘𝗔𝗦𝗘 𝗗𝗢𝗡𝗧
Fanfiction❣︎ Mengisahkan tentang gadis remaja yang jatuh cinta pandang pertama pada crushnya? Terlalu klise? Terlalu berdrama? Terlalu cringe? Lawak lawak bodoh dan hambar? Bahkan banyak scene melalut setaraf dengan filem india? Semuanya ada di dalam fanfic...