━ Keesokkan Paginya ━
︵
1 0 : 0 0 pagi ❀
︶【 Seoul National University Hospital 】
+ 서울대학교병원 +
「 Pesakit : 류강철 」
❪ Bilik 201 ❫
Seventeen : *berdiri keliling katil*
Youngbin : LAPAAAAAAAR!!!!!! *menjerit + bangun terduduk*
Seungkwan : ARGGGGHHHHHHHH!!!!!
Seventeen : *terkejut + jerit*
Youngbin : a-argh!
Hoshi : ISH , KAU NI KENAPA?! TERKEJUT LAH!
Youngbin : a-aku mimpi aku tak dapat makan selama 5 tahun , seram..... Hmm , korang?
Seventeen : *pandang youngbin*
Youngbin : kenapa aku boleh ada kat hospital? Kenapa tak bawa aku kat apartment aku je terus?
Joshua : Bin , kepala kau luka lah...
Youngbin : alaaa , darah je...
Seungcheol : darah je? Kepala kau kena dua jahitan tau , darah je kau kata?
Youngbin : d-dua jahitan?
Seungkwan : iyaa Bin , haih kesian aku tengok kau semalam...
Minghao : pasal lelaki tu pula , eomma kau dah uruskan... Eomma kau dah saman syarikat dia , polis pun dah tangkap dia dan fans-fans kau pun pergi serang lelaki tu kat mahkamah!
Mingyu : kalau kau nak tahu juga Bin , sebenarnya lelaki tu pun senanya dah ramai tipu artis-ii yang lain , dan lelaki tu pernah buat gangguan seksual kat artis perempuan bukan artis perempuan je , artis lelaki pun dia kacau!
Wonwoo : aku kalau jumpa lelaki gatal tu , memang aku goncang-goncang kepala dia!
Mingyu : baby , jangan kotorkan tangan baby pegang kepala lelaki pervert tu!
Wonwoo : eo , okay... *senyum + pintal-ii rambut*
Youngbin : *tepuk kuat belakang kepala wonwoo* aku baru sedar , perut aku kosong sekarang ni , tengok korang macam ni buat aku senak nak muntah kau tahu tak? ಠ-ಠ
Wonwoo : *jatuh tersembam*
Mingyu : WOI BINI AKU! BIN , ENGKO NI TAK PADAN DENGAN SAKIT!!!
Wonwoo : auch , bie sakit! Tengok perempuan tu , ish!
Mingyu : amboi biasa dia , babap nak? *ugut youngbin*
Youngbin : *libas muka mingyu pakai kain lap hingus* fikir aku takut ke ha?
Mingyu : SAKITLAH! *pegang-ii muka*
Youngbin : ni berapa hari ni duduk kat sini?
Dino : esok dah boleh balik , malam ni kitorang temankan kau tido!
YOU ARE READING
[𝗖] 𝗠𝗜𝗦𝗜 𝗠𝗘𝗠𝗜𝗞𝗔𝗧 𝗖𝗥𝗨𝗦𝗛 ➤ 𝗣𝗟𝗘𝗔𝗦𝗘 𝗗𝗢𝗡𝗧
Fanfiction❣︎ Mengisahkan tentang gadis remaja yang jatuh cinta pandang pertama pada crushnya? Terlalu klise? Terlalu berdrama? Terlalu cringe? Lawak lawak bodoh dan hambar? Bahkan banyak scene melalut setaraf dengan filem india? Semuanya ada di dalam fanfic...