3

7K 306 4
                                    

Tanya P.O.V.

Bežala som do izby.Rychlo som zavrela dvere a zamkla ich.Oprela som sa chrbtom o dvere a nechala spúštať slzy.Dala som si ruku na ústa aby som zadržala plač.Spusťila som sa po dverách a dala hlavu na kolená,tak som aj zaspala.

Ràno

Zobuďila som sa na zemi celà dolàmanà.No super.Vstala som zo zeme a nasmerovala si to do kúpelňe.Boože vyzeràm hrozne! Vyčesala som si vlasy,dala korektor a špirálu.

Vyšla som z kúpelňe a prišla ku skriny a začala z nej vyhadzovať veci.Všetko bolo na podlahe a posťeli no proste všade.Nakoniec som si obliekla čierne tričko,kožené rifle a koženú bundu.

Vzala som si svoju tašku a zišla dole.Ani som sa neobtažovala íst  do kuchyne a hneď som vybehla z domu.

V škole

Seďela som v lavici a čakala na príchod učky.Nenàviďim svoju triedu.Trošku vàm ju popíšem.Màme tu jednu kurvu ktorà dá každému,Cassie.Je to proste peroxidová blondína s botoxom všade.A jej poskokyne Amanda a Lara niesu o nič lepšie.Proste tàto trojka je na škole znàma.A aby som nezabudla Cassie chodí s mojom bratom.Super.

Potom sú tu šprtky,tý čo sa o nič nezaujímajú a ako ich nazývam ja kurevníci.Tých je tu pomerne dosť.A ja som takà čierna ovca.Ja nepatrím nikde.

Keď už učiťelka došla všetci sa postavili.Popíšem vàm našu učitelku.Vysokà,štíhla bruneta s modrými očami.Mám ju celkom rada.Učí nàs dejepis.

Priviedla so sebou niake dievča.Vyzerala sympaticky ale podla mna sa pridà su Cassie a spol.

Vyzerala sympaticky ale podla mna sa pridà su Cassie a spol

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




"Trieda.Toto je vaša novà spolužiačka Ria.Dúfam že ju buďeťe mať raďi" povedala učiťelka a usmiala sa to dievča vlastne Riu."Mohla by si sa nàm predstaviť?"opýtala sa učka a Ria iba prikývla.

"Tak volàm sa Ria Moon.Presťahovali sme sa sem z Virgínie.No... a milujem vlkov" povedala.Spoločnà vec.Milujeme vlkov.Možno si buďeme rozumieť.

"Dobre choď si niekde sadnúť"povedala učka a ona iba prikývla.V triede sú iba 2 volné miesta a to pri mne a Cassie.Ach.Cassie jej už kývala nech si tamsadne a ja som sklonila hlavu.

Ria P.O.V.

Ten pach vlka som cíťila dosť jasne.To dievča je ako my! Ale podla pachu ešte nemala premenu.Začala mi màvať niaka zmachlená blondína nech si ku nej sadnem.Zabudni!Sadla som si ku tej babe.

"Ahoj som Ria"predstavila som sa jej a podala jej ruku.Musím sa s nou zoznàmiť.Ona sa na mna usmiala a ruku prijala.

"Tanya Sanderson"odpovedala.

Tanya P.O.V.

S Riou sme sa za ten čas dosť spriaťelili.Zisťila som že mà tiež brata a stihla som ho aj stretnúť .Je síce feši chalan ale kurevník.S Riou sme sa za ten týžden dosť zblížili tak som ke povedala o svojej minulosťi.Povedala že by som sa nemala bàť zmeniť sa.Byť inà.O 2 týžne màm už konečne 17.Teśím sa.

Lucas P.O.V.

Keď ku nàm do triedy prišiel ten nový vlk tak som bol prekvapený ale so Sethom si vàžne dobre rozumieme.Asi vàs prekvapuje že aj ja som vlk.Aj Tanya je vlk ale nevie o tom.Po tom čo sa stalo si myslím že som to prehnal.Naozaj to ľutujem .

My Brother 's FriendWhere stories live. Discover now