Lucas P.O.V.
Bežal som za ňou.Ako som si nemohol spomenúť na jej narodeniny ?! Videl som ako spadla.Bolo mi do smiechu.To je nemohlo.Prišiel som ku nej a kľakol si.Počkať prečo sa nehýbe ?! Zatriasoľ som s ňou ale nič.Prišiel Seth a tiež bol vystrašený."Nehýbe sa" povedal som vystrašene.On ju rýchlo zobral a bežal s ňou ku domu.Zavolaj záchranku!Rýchlo!"kričal.Ja som zavolal záchranku a bežal ku nej.Ležala stále bezhybne.Jedna slza mi vytiekla z oka.Spomenul som si na naše detstvo .Vyšla druhá.Záchranka prišla za chvíľku a už ju brali do nemocnice.Seth naštartoval auto a išli sme rýchlo do nemocnice.Mne po ceste vypadlo z oka ešte pár sĺz.
Keď sme prišli do nemocnice hneď som utekal ku recepcii."Tanya Sanderson"povedal som tej čo tam sedela.Ona sa pozrela do počítača a povedala mi číslo izby"izba číslo 105"hneď som bežal na poschodie kde som našiel izbu.Sadol som si na stoličku a modlil sa nech je v poriadku.Počul som ako sa sem blíži niekto tak som sa obzrel. Bol to Seth a uplakaná Ria.Auu.Pichlo ma pri srdci."Čo si jej urobil?! To si si nemohol spomenúť na jej narodeniny ?! To si až taký sobecký?!"kričala po mne a potom už nemohla a začala plakať.Skoro spadla keby ju nechytím.Objal som ju a ona plakala.Teraz bola taká malá a krehká."Nechcel som.Naozaj."smrkal som.Ona ma silnejšie objala a plakala ďalej.Dvere od jej izby sa otvorili s v nich stal doktor.Rychlo som sa postavil a pridržal Riu.Doktor prišiel ku nám a začal"Slečna Tanya bude v poriadku.Utrpela iba slabý otras mozgu.Ale kedy sa zobudí je iba na nej."dohovoril a odišiel ešte dodal že môžme ísť za ňou.
Najprv vošla Ria,potom Seth a so sklonenou hlavou ja.Bola tak bledá.Mala napojene infúzie.Chcelo sa mi plakať.Prišiel som ku nej a pohľadil ju po ruke."prepáč mi to.Za všetko.Nechcem ťa stratiť." Smrkol som a spustili sa mi slzy.Rychlo som vyšiel z izby a oprel sa o stenu s spustil sa po nej.Niekto ku mne prišiel a položil mi ruku na rameno.Pozrel som sa hore.Ria.Sadla si na moje nohy oproti mne a objala ma.Začal som plakať ešte viac a ona ma utešovala.Nikdy som si nevšimol aká je to úžasná osoba.Objal som ju poriadne.
Seth P.O.V.
Sadol som si na stoličku vedľa jej postele.Chytil som ju za ruku a stisol ju."Tanya" povzdychol som si "Viem že sme sa moc nemuseli ale môžme to zmeniť.Prosim zobuď sa.Ked nie kôli Lukovi ani kôli mne tak kôli mojej sestre.Ano tvoj brat je vôl ale poučil sa je mu to ľúto.Prosim"zašepkal som.Naklonil som sa nad ňu."mám ťa rad"zašepkal som a pobozkal ju na čelo.Sadol som si na stoličku a hľadil jej ruku.Citol som ako ku stisla.Pomali začala otvárať oči
"Tanya ?"....
YOU ARE READING
My Brother 's Friend
Teen FictionTanya Sanderson- 16 ročné dievča.V škole považovaná ako čudné dievča. Seth Moon - nový,arogantný chalan.Popularitu by mohol ranajkovať.S velkým tajomstvom. Ona je večne smutná.On sa usmieva. Ona miluje prírodu.On miluje bary. On sa ju snaží zaujať.O...