Tanya
Bol to Seth.Čo ten tu chce?!
"Čo tu chceš ?!" Povedala som hnusne.
"Viem že tu nemám čo robiť ale chcem ti pomôcť keď už je tvoj brat neschopný" uchechtol sa a ja som sa zasmiala."vidíš ide to" usmial sa na mna a ja tiež."úsmev ti svedčí viac" nahodil ten svoj som frajer zbalim každú úsmev.Zasmiala som sa a buchta ho do ramena."Neflirtuj Moon" zasmiala som sa.
"Prečo by som nemohol Sanderson ?" Opýtal sa ma a uškrnul sa.Ja som sa zasmiala a drgla do neho."Lebo na mna to nefunguje" uškrnula som sa a založila si ruky na prsiach.On sa iba uškrnul a prišiel ku mne.Ja som iba zdvihla obočie.
"Sanderson čo tak stráviť deň so mnou ? Vieš neverím ti že to na teba nezaberá " uchechtol sa a ja som vyvalila oči ? Ja a on ? Jeden deň spolu ? "Alebo sa bojíš ?" Zasmial sa a vo mne to vrelo."nebojím prijímam"Uškrnula som sa.
U nás doma
Došli sme ku nám domov a hneď nato som ho ťahala do mojej izby a on sa na mne iba smial"Nejdeš na to moc rýchlo Bejby ?"zasmial sa a ja som sa uškrnula.Chces sa hrať? Tak sa budeme hrať😈
Došli sme do mojej izby a ja som ho zhodila na posteľ.On sa na mna udivene pozrel a ja som sa uškrnula.Hra sa začína 😈 . "Teraz sa budeme hrať" povedala som mu a on ťažko prehltol a ja som sa uškrnula.Prešla som ku posteli a on ma cely čas sledoval.Obkročmo som si na neho sadla presne na to miesto,kde som chcela.Jeho ruky si automaticky dal na moje boky.Pomali prešiel ku môjmu zadku odkiaľ mi trochu vyhynul šaty a mne sa hneď sedelo lepšie.
Trochu som zavrtela bokmi a jemu z úst vyšiel tichý vzdych.Naklonila som sa ku nemu a on sa na mna prekvapeňe pozeral.Zase som zavrtela bokmi a on privrel oči.Pomali som ho začala bozkávať na krku a on sa napol.Pritom som vrteka bokmi a on mi vzdychal do ucha.Citila som ako mu stojí tak som sa uškrnula.Začala som mu robiť na krku cucflek."Tanya.." Vzdychol.Ked už som bola so svojou prácou spokojná som z neho zliezla a on sa na mna pozrel prekvapené a trošku nahnevane.Ja som sa iba uškrnula."Povedala som že sa budeme hrať" zasmiala som sa.
On sa uškrnul a chňapol ma a zhodil ku sebe do postele.Vypískla som a on ma začal šteklit.Začala som sa smiať"P-prestaň P-prosím "kričala som na neho počas smiechu."Najprv povec že ma miluješ" na chvíľku prestal a ja som sa zasmiala."zabudni" povedala som""ako chces" a začal ma šteklit a ja som začala so sebou metať no neprestával"D-Dobre Milujem ťa ! " zakričala som a on prestal a so spokojným úsmevom si vedľa mna ľahol.Vytiahol mobil a presunul sa ku mne."pod sa so mnou odfotiť" ja som sa zasmiala a prikývla som.
Zasmiala som sa na tej fotke on ju ale daj na Facebook a instagram s popisom sweet day with Tanya💗 a ja som sa usmiala.Postavila som sa z postele a oznámila mu že idem do sprchy.Nakázala som mu že tu bude spať lebo je neskoro. Tak som sa zavrela do Kúpeľne.
Seth
Keď vyšlazo sprchy tak mi spadla sánka.Musim sa ovládať.Bola iba v uteráku a ja som cítil že mám v trenkách tesno
ВЫ ЧИТАЕТЕ
My Brother 's Friend
Подростковая литератураTanya Sanderson- 16 ročné dievča.V škole považovaná ako čudné dievča. Seth Moon - nový,arogantný chalan.Popularitu by mohol ranajkovať.S velkým tajomstvom. Ona je večne smutná.On sa usmieva. Ona miluje prírodu.On miluje bary. On sa ju snaží zaujať.O...