O dva mesiace
Už sú to dva mesiace čo chodím so Sethom.Zatial nám to klape ako má.Náš život iďe ďalej aj po tom dňi čo sme sa spolu vyspali.Zhodou náhod to urobili aj Lukas s Riou.Seth chcel zabiť Lukasa a Lukas Setha. To sú trúbky.Lukas s Riou chodí iba mesiac ale sú spolu šťastný a to je hlavne.Mne je posledný mesiac úplne naprd ale zvládam to.
Ráno sa zobudím ako zvyčajne ale tento krát musím bežať na záchod a nie do kuchyne ako mám vo zvyku.Musela som zo seba dostať asi všetko jedlo za svoj život.Kurva toto neni normálne.Je možné že by som bola... Nie! Veď sme to robili iba 2 krát Doriťi! Započujem ako mi zvoní mobil tak utekám do izby.Ria čo sa asi deje.
"Áno ?"
"Tan ?" Započula som jej uplakaný hlas.
"Čo sa stalo ?"
"Príď ku mne musím ti to povedať" začala plakať ešte viac.
"Ria niečo spravím a bežím za tebou do 15 minút som tam" povedala som
"Dobre"
"Pa" a zrušila som.Musela som si spraviť ten test.Nemožem byt tehotná proste nie.Zobrala som tú krabičku a išla s ňou do kúpeľne.Prečítala som si návod a spravila si test.Musim počkať 2 minuty ak tam bude 1 čiarka je to v suchu a ak 2 som v piči.Čakala som čakala a modlila sa prosím nie.Ked prešiel čas tak som sa nadýchla a pozrela.2 čiarky.Zosypala som sa.Nie! Kurva nie!
Po 5 minútach som sa ukludnila a išla za Riou.Test som nechala na umývadle Ajtak tam nikto nepôjde.Ked som zazvonila pred jej domom otvorila mi jej mama.Poznám jej rodičov dosť dobre takže som ju pozdravila a hneď išla do jej izby.Sedela na posteli a plakala.Keď ma videla ma hneď objala.Takto sme tam stali asi 5 minút a potom sme si sadli na posteľ.
"Čo sa stalo Ria ?" Opýtala som sa jej a ona iba vytiahla tú vec spod vankúša a podala mi ju.Tehotensky test.2 čiarky ako ja.Pozrela som sa na ňu s otázkou'kedy' ona iba " na Vianoce" a ja som ju objala a potom som jej povedala že som tiež tehotná. Ona sa na mna prekvapene pozrela a mne ušla 1 slza.
"Povedala si to Lukasovi ?" Opýtala som sa jej a ona prikývla." Nič nepovedal a naštvaný odišielJa som sa tiež teraz naštvala"čože?!" Postavila som sa z postele a bežala jak blesk za ním.Viem že je u nás aj so Sethom ale ten ma teraz netrápi.Ked som vošla do domu som ich stretla na chodbe tak som na neho skočila a vo vzduchu sa premenila na vlka.Zavrčala som na neho a ukazovala mu moje veľké zuby.Bola som naštvaná.Zoskočila som z neho a premenila sa.On stal pri mne tak som ho hodila o stenu a chytila pod krkom.Mam teraz dosť veľkú silu."Ako si to predstavuješ kurva?! Ty si len tak odídeš nahnevaný kôli tvojej chybe?! Ria tam teraz reve tak čo tu ešte si ?!" Vybuchla som na neho on ma odhodil ale nie moc ďaleko."A ako si to predstavuješ ty vieš čo som našiel?! Chceš to vidieť ?' Mám mu to povedať?! " z vrecka vytiahol môj tehotenský test a hodil ho po mne." Bracho dúfam že bola v posteli dobrá že je tehotná." Seth sa na nás pozeral ako na dvoch debilov a vôbec nechápal.Ja som ho zase chytila pod krk a kričala" ty Kokot ona je tehotná! S tebou !! Tak sa zachovaj ako chlap a chod za ňou! Je to aj tvoje dieťa ! Ty si ho urobil tak ber tú zodpovednosť! Je to tvoja posteľka kurva tak chod do piči za ňou a nie sa tu vykecavaj lebo ona a to dieťa je teraz tvoja rodina! Viem že ja ti do toho nemám čo hovoriť ale my otca nemáme chceš aby to dieťa tiež tak trpelo ? tak chod kurva za ňou! " slzy v mojich očiach a aj v jeho nešli skryť.Pustila som ho a on akoby sa spamätal a utekal z domu za ňou.Konečne.
"Tan" zabudla som že tu je Seth.Pozeral sa na mna pohľadom povec že to neni pravda." Áno tvoja sestra je tehotná" povedala som ale on sa pozrel na ten test dole a potom aj na mna.Mne iba vypadla slza a sklonila som hlavu."Som tehotná" oznámila som mu a pozrela sa na neho.Jeho tvar bola prekvapená potom naštvaná a hneď aj zarazená.Nič nepovedal iba prešiel okolo mna ,pozrel sa na mna a odišiel.A ja som vedela čo spraviť.Odíst....
STAI LEGGENDO
My Brother 's Friend
Teen FictionTanya Sanderson- 16 ročné dievča.V škole považovaná ako čudné dievča. Seth Moon - nový,arogantný chalan.Popularitu by mohol ranajkovať.S velkým tajomstvom. Ona je večne smutná.On sa usmieva. Ona miluje prírodu.On miluje bary. On sa ju snaží zaujať.O...