8.

5.4K 272 3
                                    

Tanya P.O.V.

Keď sme prechádzali školskými chodbami všetky oči boli na nás.Študenti si šuškali,obzerali sa.My sme sa iba usmiali a šli ďalej.Ked sme prišli do našej triedy nebolo to iné.Všetci na nás hľadeli s otvorenými ústami.Aj tie naše sylikonove kurvy.

Prišla som ku tej najväčšej kurve a zároveň frajerke môjho brata."zlatíčko zavri ustočka.Viem že ich otváraš často ale takto ti tam nikto nič nedá." Zasmiala som sa a so mnou celá trieda až na tie 3,smutné.Vyzerala že chce niečo povedať ale v tej chvíli prišiel do triedy učiteľ a my sme si sadli na miesto.

Bol to náš Zemepisár.Starý Filcher."dobré ráno študenti,chcel by som Vám niekoho predstaviť..." a vtedy do vnútra vstúpila vysoká blondínka,vyzerala milo.Ria ma trochu drgla a ja som sa na ňu pozrela."to je naša sesternica" povedala a ja som vyvalila oči.

"Tak predstav sa nám"povedal starý Filch."Tak volám sa Rebekah Devon... a viac vedieť nepotrebujete.." povedala drzo a uškrnula sa.Tak tá sa mi páči.Filcher iba na ňu pozeral jak na obraz svätý,v polotranze ukázal za lavicu za nami a blondínka,teda Rebekah si tam sadla.

Otočila som sa ku nej a vystrelia ruku "Ahoj som Tanya Sanderson." Povedala som jej.Ona moju ruku prijala a odpovedala " Teší ma Rebekah Devon." Vtedy sa otočila aj Ria."Sesternička budeme sa musieť porozprávať"povedala so smiechom "Ria ty si sa vôbec nezmenila" zasmiali sme sa.

Po škole sme išli všetky 3 do kaviarne kde sme sa rozprávali.Rebekah je naozaj super baba. Dosť sme sa zasmiali.Musela som si odskočiť tak som tie dve nechala tam.

Ria P.O.V.

Keď si Tanya odskočila tak som musela všetko povedať Rebekah."Reb ona to o sebe ešte nevie.Takže jej nič prosím nehovor musí to zistiť sama.My dve sa musíme postarať o to aby jej brat dostal rozum a ..." pokračovala som v monológu a ona ma počúvala. " To že jej brat robil ?! No tak to spravíme aj keby je to to posledné..." zasmiali sme sa "ale ty chceš fakt dať ju a tvojho brata dokopy ? Ich ? Spolu ? To nedopadne dobre " smiali sme sa a v tom prišla Tanya.

"No čo dievčatá ?" Opýtala sa "aaaleee niiič " odpovedali sme."Čo keby sme sa odfotili ?" Návrhla Rebekah a všetky sme prikývli. Vytiahla svoj mobil a my sme išla každá na inú stranu pri nej a vyfotila nás.

 Vytiahla svoj mobil a my sme išla každá na inú stranu pri nej a vyfotila nás

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tanya P.O.V.

Tento deň bol naozaj skvelý.Mam konečne kamarátky ,ktoré ma majú radi.Som štasná ,dúfam že to tak bude ešte dlho lebo sa blížia moje narodeniny.A táto fotka bude naozaj dôležitá lebo je to prvá fotka s kamoškami.

My Brother 's FriendWhere stories live. Discover now