O pár dní
Dnes je môj deň!dnes je môj deň ! Dnes mám 17. Chápete 17 ?! Som strašne šťastná.
Dnes je piatok takže je škola to je na tom to jediné zlé. V škole som populárna za tých pár dní.Niesom ako tie štetky čo dajú každému,som tá ktorá si vie povedať svoj názor a už sa viac nebojí.
Vstanem z postele a ponaťahujem si stuhnuté svaly.Prejdem do kúpeľne kde sa na seba pozriem.Dnes chcem byt iná.Chcem aby to bolo aj moje práve ja.Urobila som si iba ľahký make-up.Vlasy som iba prečesala.
Keď som bola hotová som sa išla prezliecť.Vonku bola už zima Takže som sa musela obliecť teplejšie.Za 2 týždne sú už Vianoce takže jasne že je zima.
Keď som bola išla som dole kde už bol môj brat.Prave jedol cereálie.Ani nepostrehol moju prítomnosť.Ako inak.Urcite ani nevie že mám narodeniny.A to som si myslela že sa zmenil.Prešla ma aj chut jesť tak som si zobrala batoh a na päte sa otočila.Vyšla som z domu a smer škola.Cely čas som sa šuchtala.Ah asi nemám právo byť štasná na moje narodeniny.Zrazu pri mne zastalo auto.Neriešila som to.
"Hej! Sanderson"zakričal niekto s už som aj vedela kto.Otočila som sa a z auta sa usmieval Moon a vedľa neho mračiaci môj brat.A v zadu Ria."Pod s nami"povedal.Chcela som ale keď som videla zabijácky pohľad môjho brata srala som nato.Pokrútila som hlavou na znak nesúhlasu a vydala sa na smer škola.Im to bolo asi jedno tak si išli.Tento deň je naozaj nanič.
Keď som prišla do školy zamierila som si to ku skrinke a odtiaľ som si vybrala knihy na prvú hodinu.Matiku.Ked som prišla do triedy zamierila som si to ku Rii ktorá sa na mna šťastne usmievala.
"Všetko najlepšie"začala ma objímať a ja som sa usmiala že si aspoň niekto spomenul.Ked sa odomna odtiahla tak mi dala malú krabičku bielej farby.Pozrela som sa na ňu a usmiala sa "ďakujem "
Večer
Dnes si na mna spomenula iba Ria a Rebekah.Seth a môj brat jebali na mna.Čo čakať.Moja mama mi poslala iba krátku SMS ale spomenula si to je hlavné.
Doma bol brat a Moon.Zase tu boli.Ria sa musela učiť a Reb tiež.Tak som bola sama.Stale som bola smutná že si ani môj vlastný brat nespomenul.Zrazu na moje dvere zaklopal niekto a vstúpil.Bol to môj brat.Super čo chce."Niekto ti poslal balík."hodil to po mne a oprel sa o dvere.To tu chce stať ? Super.Začala som to otvárať a hneď som to hodila po tom kokotovi ktorý sa začal smiať.Ten Kokot to urobil naschval.Pre objasnenie boli tam kondomy.Ale teraz to už prehnal.Prišla som ku nemu a jednu mu vrazila."Fakt ďakujem že si si spomenul na moje narodeniny.Ano dnes mám 17 rokov aspoň si si mohol spomenúť a ty nie.A ja že si sa zmenil"uchechtla som sa"Tak dúfam že ti to robí dobre keď vidíš ako trpim.Ale ja už ťa jebem!"odišla som a nechala ho tam stať.Narazila som na Moona ,ktorý tiež stal ako stĺp.Obišla som ho lebo som nechcela pred ním plakať.Vybehla som z domu ale počula som ako na mna môj brat kričí.Bežala som ale hlas sa približoval.Obzrela sa dozadu ale to bola moja chyba.Už som cítila iba pád a hlasy a potom iba tma.
KAMU SEDANG MEMBACA
My Brother 's Friend
Fiksi RemajaTanya Sanderson- 16 ročné dievča.V škole považovaná ako čudné dievča. Seth Moon - nový,arogantný chalan.Popularitu by mohol ranajkovať.S velkým tajomstvom. Ona je večne smutná.On sa usmieva. Ona miluje prírodu.On miluje bary. On sa ju snaží zaujať.O...