Tanya
Večer
Konečne bol večer a my sme mohli ísť spať.Bola som tak unavená že by som sa nedokázala pohnúť."pod ideme spať" povedala som Sethovi."Ale kde budem spať ? " spýtal sa ma.No vieš vonku na trávniku ty inteligent."Na posteli žeby ?" Zasmiala som sa a on tiež.
Pozrela som sa z okna a videla krásny červený mesiac.Milujem keď je spln."pozri je spln" povedala som mu a pozrela sa na neho.On zbledol a pozreral na mna pohľadom 'nie' a ja som nechápala.On iba pokrútil hlavou a usmial sa a ja som to neriešila. Ľahla som si a on vedľa mna.Zhasla som malú lampičku na nočnom stolíku a zavrela oči.
O pár minút som počula že Seth vstal z postele ale ja som zostala ležať.Kam asi ide ?? Minul dvere od kúpeľne a vyšiel von z mojej izby.Vstala som aj ja a potichu som ho išla sledovať.Stal pred izbou vedľa s Lucasom.O niečom sa rozprávali a potom išli schodmi dolú tak som išla potichu za nimi.
Vyšli hlavnými dverami.Toto je už fakt divné.Keď som vyšla von tak ma ovanul studený vzduch.Mierili si to cestou k lesu.Začala som sa už naozaj báť.Išla som za nimi a oni si nič nevšimli.Ked zastali v strede lesa uvidela som aj Riu.Teraz už fakt nechápem !
Všetci sa pozdravili a ja som to všetko sledovala zpoza stromu ale dosť blízko aby som všetko videla.O niečom tam diskutovali ale potom sa okolo Rií začalo tvoriť divne biele svetlo a namiesto nej tam stál šedý vlk.Vlk!! Ona je vlkodlak! Začala som nepravidelne dýchať.Po Rií sa začalo to svetlo tvoriť aj okolo Setha.A potom sa aj on premenil na vlka.Nie !! Toho vlka spoznávam !! To je ten vlk ktorého som tu stretla! Potom sa ku ním pridal aj Lukas ktorý sa premenil na Čierneho vlka.Toto je moc ! Nie,nie,nie !!!
Začala som cúvať ale narazila som na kameň a spadla a potom si ma všimli.Ich vystrašené pohľady si doživotne zapamätam.Ale moja najlepšia kamarátka je vlkodlak! Jej brat je vlkodlak!! Ale hlavné je že môj brat je vlkodlak! Toto je len sen to neni možné.
Začali sa ku mne približovať ale ja som začala cúvať.Postavila som sa a priblížila ku stromu čo bol za mnou.Bála som sa.Velmi."nepribližujte sa!" Vykríkla som.V mojom hlase bol počuť strach.Oni na chvíľku zastali a ja som sa rýchlo rozbehla domov.Oni bežali za mnou ale ja som bežala ako o život.Svet sa mi začal rozmazávať kôli slzám ale utekala som ako o život.Ked som konečne dobehla domov som utekala hore schodami do mojej izby kde som sa zamkla a oprela o ňe.Slzy sa mi tvorili jedna radosť.Moj brat je vlkodlak!!!
Tak je tu ďalšia časť dúfam že sa Vám bude páčiť ❤️❤️❤️
VOUS LISEZ
My Brother 's Friend
Roman pour AdolescentsTanya Sanderson- 16 ročné dievča.V škole považovaná ako čudné dievča. Seth Moon - nový,arogantný chalan.Popularitu by mohol ranajkovať.S velkým tajomstvom. Ona je večne smutná.On sa usmieva. Ona miluje prírodu.On miluje bary. On sa ju snaží zaujať.O...